הרמטכ"ל: "אני מודה לרב דרוקמן בשם צה"ל והחברה הישראלית"

הרמטכ"ל בני גנץ השתתף באירוע ההוקרה לציון 35 שנים לישיבת ההסדר והפנימייה הצבאית "אור עציון", במהלכו שיבח את עשייתו של הרב חיים דרוקמן

חדשות כיפה אורי פולק 07/07/11 09:21 ה בתמוז התשעא

הרמטכ"ל: "אני מודה לרב דרוקמן בשם צה"ל והחברה הישראלית"
יחצ, צילום: יחצ

הרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, השתתף אמש (ד') באירוע ההוקרה לציון 35 שנה לישיבת ההסדר והפנימייה הצבאית "אור עציון". מדובר בביקור ראשון של הרמטכ"ל גנץ בישיבת הסדר, במהלכו הביע דברי תמיכה במפעל ישיבות ההסדר ובתלמידיו.

הרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ סיפר כי בצעירותו זכה אמנם לשנים מעטות, אך חשובות ומשפיעות, לספוג בישיבה. "אותו חוסן ערכי ניכר גם לאורכו ולרוחבו של צה"ל, אני פוגש בו בנחישות ובעצמה הפנימית של רבים ממפקדי צה"ל ולוחמיו של תלמידי הישיבה ותלמידי ישיבות ההסדר כולן, המשתבצים ביחידות הסדירות ובמערך המילואים ומבצעים תפקידי פיקוד ולחימה בתחושת שליחות שאין שנייה לה", אמר גנץ.

(צילום: יחצ)



הוא הפליג ושיבח בדבריו את הרב חיים דרוקמן ואמר כי "הערב הזה הוא חגיגה לכבוד הישיבה אך גם לכבוד איש מיוחד וחשוב ששמו נהיה שם נרדף במובן החיובי של המילה לרעיון ישיבות ההסדר ולביצועו בשטח- הרב חיים דרוקמן". עוד הוסיף הרמטכ"ל כי "סיפור חייך מהווה דוגמא ומופת לתקומת עם ישראל בארצו: מילדותך בפולין, דרך היחלצותך מידי הצורר הנאצי ועלייתך ארצה עוד טרם הגיעך לגיל מצוות ועד להקמת מפעל חיים נפרש על פני עשורים רבים. אנצל את ההזדמנות הזאת כדי להודות לך בשם צה"ל והחברה הישראלי כולה".