הדואר הנייד הגיע לשומרון

רכבים ממוגנים ומקוונים ישמשו כסניפי דואר ניידים, כדי לחבר את כלל ישובי יהודה ושומרון לתשתית דואר ישראל. שר התקשורת: הרכבים יאפשרו שירותי דואר מתקדמים לכולם

חדשות כיפה אורי פולק 22/06/11 19:56 כ בסיון התשעא

הדואר הנייד הגיע לשומרון
מועצה אזורית שומרון, צילום: מועצה אזורית שומרון

המועצה האזורית שומרון בשיתוף פעולה עם דואר ישראל, חנכה היום (ד') רכב דואר ממוגן ומקוון אשר ישדרג את תשתית הדואר ביהודה ושומרון. בטקס שנערך היום נחנך הרכב החדש, חלק מסדרה של שבעה רכבים ממוגנים בעלי 177 כוחות סוס, שישמשו כסניפי דואר ניידים על גלגלים בישובי יהודה ושומרון.

המחשבים ומערכות בנק הדואר שברכבי הדואר הנע החדשים מקושרים באופן ממוחשב ישירות למערכת המרכזית של דואר ישראל בדומה לשאר סניפי הדואר. הרכבים החדשים יספקו, למעשה, כל שירותי דואר ישראל - המרת מט"ח, העברות כספים בארץ ולחו"ל, מעבר בין קופות החולים, העברת בעלות לרכב ועוד.

(צילום: מועצה אזורית שומרון)



התשתית החדשה תאפשר סניפים ניידים בכל רחבי יהודה ושומרון, בזמינות גבוהה עבור התושבים. המהלך המשותף התאפשר גם בזכות התערבותו של שר התקשורת משה כחלון, שאמר היום כי "בידינו האמצעים, בידכם לנצל אותם לרווחת התושבים. אני למד על שיפור דרמטי ומהפך של ממש שנעשה בשרותי הדואר ברחבי השומרון, ואני שמח ומברך על כך. הרכבים החדשים יתנו מענה לכל תושב בשומרון לקבל שרותי דואר ברמה מתקדמת ביותר".

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, הודה לשר הרווחה והתקשורת ואמר כי "תושבי השומרון - כמו שיש להם שיוויון חובות, כך יש להם שיוויון זכויות, ואני מברך על שדרוג תשתיות הדואר. ההתיישבות בשומרון מתפתחת, נבנית ופורחת - עוד בתים, עוד שכונות וגם עוד תשתיות. אנחנו מניחים כאן את היסודות לעם ישראל בדורות הבאים".