רב הגרעין בלוד מונה לרב השכונות

הצלחה לגרעין התורני בלוד: הרב ישראל סמט מונה על ידי המועצה הדתית לרב השכונות בהם מתגוררים חברי הגרעין – ובכך יקבל שכר על עבודתו

חדשות כיפה אורי פולק 20/06/11 10:09 יח בסיון התשעא

רב הגרעין בלוד מונה לרב השכונות
יחצ, צילום: יחצ

רב הגרעין התורני בלוד, הרב ישראל סמט, מונה השבוע על ידי המועצה הדתית בעיר לרב השכונות בהם מתגוררים חברי הגרעין: שכונת רמת אלישיב, נוף נריה ונווה זית. ההחלטה התקבלה בישיבת המועצה הדתית העירונית האחרונה, שעסקה בבעיות העירוב הרבות שנתגלו בעיר ושתוקנו על ידי הגרעין התורני בהובלתם של הרב סמט וחבר הגרעין והמועצה הדתית בעיר, אהרון אטיאס.

"ההחלטה למנות את הרב סמט התקבלה פה אחד לאחר שהעלתי אותה על סדר היום", סיפר אטיאס, "סיפרתי לחברי המועצה על הפעילות הרבה של הרב סמט בנושאי דת בעיר. על השיעורים הרבים שהוא מעביר וכן על הפעילות של הרב והגרעין לתיקון הערוב. החברים הקשיבו לתיאור שלי והסכימו ואז התקיימה הצבעה בה הוחלט על מינוי רב הגרעין לרב השעונות בהם פועלים חברי הגרעין וזו החלטה שהתקבלה פה אחד".

חברי הגרעין ואישי ציבור רבים התקשרו לברך את הרב סמט על מינויו, זאת לאור העובדה כי הוא מוביל בשנים האחרונות את הגרעין התורני מתוך אינטגרציה עם יתר האוכלוסייה בלוד. בגרעין התורני התייחס למינוי כהצלחה משמעותית וציינו כי "הרב פועל רבות לשילוב אנשי העיר בפעילות הגרעין מתוך השקפה אינטגרטיבית ורצון לצרף את הקהילה כולה לדרכו התורנית של הגרעין".