הרב אמנון יצחק: ש"ס העדיפו את לפיד על פניי

יו"ר מפלגת "כח להשפיע" מסביר מדוע מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה, חרף הבטחותיו. "לא הבטחתי סתם", הוא מבהיר, "מאות אלפי קולות הלכו לפח מהפחד שלא לעבור על דברי הרב עובדיה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/01/13 08:09 טז בשבט התשעג

הרב אמנון יצחק: ש"ס העדיפו את לפיד על פניי
צילום מסך, שופר, צילום: צילום מסך, שופר

לאחר שתיקה תקשורתית בת ארבעה ימים, התייחס אמש (מוצאי שבת) הרב אמנון יצחק, יו“ר מפלגת ”כח להשפיע“ אשר לא עברה את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-19, לתוצאות הבחירות ולהבטחתו, שהכזיבה, כי מפלגתו תזכה למספר דו ספרתי של מנדטים.

בסרטון שפרסם טען כי "השקר ברור לכל. אנשי ש"ס העדיפו את המחזיר בשאלה לפיד, סוגר הכוללים ומגייס בחורי הישיבות, על המחזיר בתשובה אמנון יצחק. אף אחד מרבניהם לא מחה ולו אחד מהם על שפיכות הדמים שנעשית ברחובות עיר לעיני כולם וב'תשקורת' הכללית. רבותיי, הריני להודיעכם - אין איש שינקה מזה".

"אתם חושבים שהבטחתי שתי ספרות סתם?“, המשיך הרב יצחק, ”כמה זיופים מתבררים לנו כרגע, זיופים מספירת הקולות, העלמת פתקאות, לכלוכים והחלפתם ב'פה' שפתאום מובן איך עלה מר לפיד מ-12 מנדטים ל-19 מנדטים בין לילה". לדבריו, "מאות אלפי קולות הלכו לפח מהפחד כדי שלא לעבור על דברי הרב עובדיה יוסף. מפלגת ש"ס, לצערנו המפלגה הזו התגלתה כמפלגה הגרועה מהמפלגות החילוניות. אין זו מפלגה להחזיר עטרה ליושנה, אלא זו מפלגה לחזרה בשאלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן