דני דיין בתשדירי הליכוד-ביתנו: "בנט לוקה בחוסר שיקול דעת"

ימים מספר לאחר שסיים את תפקידו כיו"ר מועצת יש"ע, מתגייס דני דיין לתשדירי התעמולה של הליכוד-ביתנו וקורא למתיישבים לחזק את נתניהו: "רק ליכוד-ביתנו חזק ימשיך את תנופת הבנייה ביהודה ושומרון"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/01/13 14:15 ג בשבט התשעג

דני דיין בתשדירי הליכוד-ביתנו: "בנט לוקה בחוסר שיקול דעת"
גדעון מרקוביץ, צילום: גדעון מרקוביץ

רק בשבוע שעבר הוא פרש במפתיע מתפקידו כיו“ר מועצת יש“ע וכבר היום (ב‘) מתייצב דני דיין לתשדירי התעמולה של ”הליכוד-ביתנו“, תוך שהוא מביע תמיכה מפורשת בהצבעה למפלגה ובמנהיגותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בסרטון, שהופץ ברשת וישודר גם במסגרת תשדירי התעמולה של המפלגה בימים הקרובים, אומר דיין כי נפתלי בנט לוקה בחוסר שיקול דעת בכך שאמר, בראיון בעבר, כי ”ציפי עדיפה מביבי“. דיין הוסיף בתשדיר כי הוא ”צריך להבטיח שנתניהו ייבחר לראשות הממשלה. ליכוד-ביתנו חזק ימשיך את תנופת הבנייה ביהודה ושומרון. הבחירה, לדעתי, ברורה“.

בשבוע שעבר נפגש דיין עם נתניהו בלשכתו בתל אביב. דיין, ששימש כיו"ר המועצה משנת 2007, אמר לנתניהו כי "מהבית שלי במעלה שומרון אני צופה על הקריה, על לשכת ראש הממשלה, ואני חושב שתושבי תל אביב בטוחים שאני גר במעלה שומרון, ואני בטוח במעלה שומרון שאתה מנווט את העניינים מהקרייה“.

מהבית היהודי נמסר בתגובה: "דני דיין הוא איש יקר שתרם רבות למען עם ישראל וההתיישבות, ויחד איתנו נלחם נגד ההכרה במדינה פלסטינית ונגד הקפאת היישובים ביהודה ושומרון. אנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן