ראשי מועצות לנתניהו: עצור את הקמפיין האגרסיבי נגד הבית היהודי

גרשון מסיקה ודוידי פרל, שרק באחרונה קראו לתומכיהם להצביע לליכוד, קראו לנתניהו להתעשת ולעצור את הקמפיין השלילי נגד בנט: "אווירת פילוג במחנה הלאומי תיצור נזק מול שותפה טבעית כמו הבית היהודי"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 03/01/13 17:02 כא בטבת התשעג

ראשי מועצות לנתניהו: עצור את הקמפיין האגרסיבי נגד הבית היהודי
יחצ, צילום: יחצ

ראשי מועצות מטעם ”הליכוד“, שרק באחרונה התכנסו למפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקשו מהציבור להצביע עבור מפלגתו בבחירות לכנסת, פנו היום (ה‘) לראש הממשלה בדרישה לעצור את הקמפיין האגרסיבי נגד ”הבית היהודי“.

במכתב, עליו חתומים ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וראש המועצה האזורית גוש עציון דוידי פרל, נכתב כי ”אנו פונים אליך מתוך דאגה עמוקה בבקשה כי תורה לעצור באופן מיידי את מסע ההתקפות כנגד המפלגה האחות "הבית היהודי", הנמנית כהגדרתך מתחילת הקדנציה כשותפה טבעית“.

”בשבועות האחרונים אנו עדים, לצערנו, למתקפות חוזרות ונשנות כנגד גורמים במחנה הלאומי והציבור הדתי. לשיא הגיעו הדברים בימים האחרונים - בפרסומים המבזים את גדולי הרבנים של הציונות הדתית, דבר שאיננו מסוגלים ואף איננו מוכנים לעבור עליו לסדר היום“, כתבו ראשי המועצות במכתבם, ”דבר זה איננו נכון גם ברמה העקרונית היות והוא יוצר אווירת פילוג במחנה הלאומי, וגם מזיק בצורה ברורה ברמה המעשית להישגי מפלגתנו בבחירות. העם בישראל זז ימינה בצורה ברורה, והוא מצפה מאיתנו דווקא להמשך צעדים חיוביים המקדמים את ערכי הציונות והתיישבות“.

בבסיום המכתב קוראים מסיקה ופרל לראש הממשלה נתניהו להודיע פומבית כי יצרף את מפלגת "הבית היהודי" לממשלה הבאה. "יום בו מודיעה שלי יחימוביץ כי לא תשב בממשלת הליכוד הבאה, הדבר הנכון הוא לא לשחק לידי התקשורת והשמאל בפילוגים פנימיים, אלא להכריז כי לאחר הבחירות נפעל בכל כוחנו להקים קואליציה עם 'השותפות הטבעיות'", נכתב.

(צילום: מתוך קמפיין הליכוד)

קמפיין הליכוד נגד רשימת ”הבית היהודי“

אתמול יצאו בליכוד-ביתנו בקמפיין מקוון במטרה "לחשוף את דעותיהם של חברי רשימת הבית היהודי לכנסת". הקמפיין יתמקד ביחס ובדעות של חלק מאנשי הרשימה כלפי נשים והוא כולל קטעי ארכיון מראיונות שמסרו חלק מאנשי הרשימה. בין היתר מוצג הרב אלי בן-דהן כמי שקרא לבטל את הוועדה לקידום מעמד האישה בכנסת, ומוטי יוגב כמי שפעל להפרדה מגדרית בבני עקיבא, כשכיהן כמזכ“ל התנועה. קמפיין נוסף של המפלגה מזכיר כי רבני התנועה, הרב דב ליאור, יצא בעבר נגד נוכחות נשים בבתי המשפט.

"הציבור צריך לשאול את עצמו מדוע מי שמגיב על עמדותיהם של המועמדים מטעם תקומה הם בנט ושקד“, אמרו בליכוד, ”מדוע ממשיכים להסתיר את הרב בן דהאן, מוטי יוגב והרב ליאור? מדוע הם עצמם אינם מגיבים על עמדותיהם נגד נשים? הבית היהודי-תקומה ממשיך להסתיר את רשימתו וממשיך להשתיק את המתמודדים לכנסת מטעמו".