מודעה פרובוקטיבית נגד בנט חוללה סערה פוליטית

במודעה, שפורסמה על ידי קבוצה עצמאית של פעילי ליכוד, מוצג בנט כמי שמצוי מאחורי גדר תיל במעין גטו יהודי. בליכוד הסתייגו מהמודעה וקראו לבנט להגיש תלונה במשטרה נגד הפרסום

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/01/13 15:06 יט בטבת התשעג

מודעה פרובוקטיבית נגד בנט חוללה סערה פוליטית
צילום מסך, צילום: צילום מסך

מודעה בוטה נגד נפתלי בנט, יו“ר ”הבית היהודי“, פורסמה היום (ג‘) ברשת ועוררה סערה פוליטית, לאחר שבנט הוצג בה כמי שמצוי ב“גטו יהודי“.

(המודעה שפורסמה היום. צילום מסך)

במודעה, שפורסמה על ידי קבוצת פעילי ליכוד עצמאיים מירושלים והופיעה באתר ”ליכודניק“, נכתב כי "60 שנה לקח לכיפות הסרוגות לפרוץ את הגטו הסקטוראלי שכלא אותם בתוך המפד"ל. 60 שנה עד שסוף סוף הצלחנו להתערות בציבור הישראלי ולהיחלץ מהגטו המבודד שמנהיגי העבר כלאו אותנו בתוכו. ועכשיו נפתלי בנט רוצה להחזיר אותנו בחזרה למפדל הישנה. למפלגה של הדתיים. מצטערים נפתלי, אבל אנחנו מעדיפים להיות חלק מהציבור הישראלי ולא להתבדל. כיפות סרוגות משפיעות מבפנים. בליכוד יש יותר חברי כנסת דתיים ומסורתיים מאשר בבית היהודי".

בעמוד הפייסבוק של ”ליכודניק“ נדרשו להסביר את המודעה הפרובוקטיבית וציינו כי ”אנחנו באים מתוך אהבת ישראל- יהודים באשר הם, חילונים או חובשי כיפה סרוגה צריכים להשפיע מהמפלגות הגדולות ולא לחפש איך לבנות חומות גבוהות מסביב לסקטורים הישנים. בליכוד או בעבודה הדתיים כבר פרצו דרך ומשפיעים מבפנים. בנט רוצה להחזיר אתכם 60 שנה אחורה למפלגת נישה צרת ראייה. אם אתם חושבים כמונו שאחדות ישראל משמעותה מפלגות ישראליות, שתפו את התמונה".

לעומת היוזמות העצמאיות, במטה ההסברה של ”הליכוד ביתנו“ גינו את הפרסום. "אנחנו מגנים את הפרסום המזעזע המופיע באתר 'ליכודניק', ומביעים ממנו שאט נפש. אנחנו קוראים לנפתלי בנט להגיש תלונה במשטרה על הסתה. כדי שניתן יהיה לברר מי עומד מאחורי הפרסום. לתנועת הליכוד אין שום קשר לאתר 'ליכודניק' וכל המתפרסם באתר הוא על אחריות מפעיליו בלבד", נמסר מהמפלגה.

בנט עצמו שיתף את הפרסום בעמוד הפייסבוק שלו וטען: ”אחיי בליכוד, מה קרה לכם. אין לי מילים“.