ש"ס נגד נתניהו: "הוא לא רואה בעיניים את אלה שאין להם"

על רקע כוונת ראש הממשלה להוציא את תיק השיכון מידי ש"ס ולהשאירו בידי "הליכוד ביתנו" בממשלה הבאה, תוקפים בש"ס את נתניהו וטוענים כי הוא מתכוון להוביל "גזרות וקיצוצים"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 26/12/12 10:21 יג בטבת התשעג

ש"ס נגד נתניהו: "הוא לא רואה בעיניים את אלה שאין להם"
- The Official White House, צילום: - The Official White House

בש“ס תוקפים היום (ד‘) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע דבריו אמש, בפתיחת קמפיין ”הליכוד ביתנו“, על כך שבכוונתו להשאיר את תיק השיכון בידי מפלגתו - זאת כדי לדאוג לרווחת כלל אזרחי המדינה ולא להשאיר את הנושא בידיים סקטוריאליות.

במטה ההסברה של ש“ס הבהירו היום כי "נתניהו של 2013 רוצה לשוב ולהיות נתניהו של 2003. נתניהו של גזירות וקיצוצים. ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני שלא רואה בעיניים את כל אלה שאין להם".

אתמול, בהצגת מסע הבחירות של הליכוד, אמר נתניהו כי "יש דבר נוסף שעדיין לא פתרנו אותו. כפי שפתרנו והפחתנו את מחירי הסלולרי, ככה נפחית את מחירי הדיור. יש לזה תנאי אחד הכרחי: צריך לקצץ בביורוקרטיה. סיכמתי עם ידידי אביגדור ליברמן שנחזיר את משרד השיכון ומינהל מקרקעי ישראל לידי הליכוד-ישראל ביתנו. זה לא יהיה בידיים סקטוריאליות. זה צריך לשרת את כל אזרחי ישראל“.

ראשי ש“ס, בתגובה, יצאו למתקפה נגד כוונת נתניהו. בהודעה מאחוריה עומדים אריה דרעי, אלי ישי ואריה אטיאס, נטען כי "לש"ס אכן יש סקטור, לסקטור הזה אין כיפה, אין דת ואין מין. הסקטור הזה הוא כל אלה שאין להם. נתניהו של 2013 רוצה לשוב ולהיות נתניהו של 2003. נתניהו של גזירות וקיצוצים“.

”ליכוד חזק פירושו ליכוד דורסני שלא רואה בעיניים את כל אלה שאין להם. לכל מי שהיה בעבר ספק הרי שמאז החיבור עם ליברמן, הליכוד כבר לא ביתנו - ש"ס היא ביתנו האמיתי. רק ש"ס חזקה תוכל לשמור על נתניהו מפגיעה בחלשים ולדאוג שקולם יישמע", מסרו במפלגה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן