הרב אמנון יצחק: "אביא גם 18 מנדטים"

יו"ר מפלגת "כח להשפיע" מסביר את התעלמות התקשורת ממפלגתו החדשה ("מנסים להעלים אותנו") וטוען כי יצליח להביא למהפך גדול יותר מזה של מפלגת "הגמלאים". ומי יצביע בעבורו? "אנשים שקיבלו עולם הבא בזכותי", הוא מסביר

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 09/12/12 17:34 כה בכסלו התשעג

הרב אמנון יצחק: "אביא גם 18 מנדטים"
צילום מסך, שופר, צילום: צילום מסך, שופר

הרב אמנון יצחק, יו“ר מפלגת ”כח להשפיע“ שתרוץ לבחירות הקרובות לכנסת ה-19, חוזה כי מפלגתו החדשה תקבל 18 מנדטים - לא פחות. בשיעור שמסר בסוף השבוע האחרון בראש העין, הסביר הרב אמנון יצחק את התעלמות התקשורת ממפלגתו החדשה וטען כי ”מנסים להעלים אותנו“.

”בעזרת השם יתברך אנחנו הולכים להביא מהפך, אני אומר לכם שעשינו סקר מינימאלי, לפני שהצענו את המפלגה בכלל, התוצאות היו 6-7 מנדטים, לפני שאני מכריז ולפני שהצעתי בכלל, אנחנו נעבור שתי ספרות ואני מקווה להגיע ל-18 מנדטים בעזרת השם“, אמר הרב אמנון יצחק בשיעור, שתוכנו התפרסם באתר ”כיכר השבת“.

יו“ר ”כח להשפיע“ התייחס להתעלמות הסקרים ממנו וטען כי ”הסוקרים יודעים אבל לא מפרסמים. ככה עשו ל'גימלאים' כל הזמן אמרו שהגימלאים לא עוברים את אחוז החסימה, בשבוע האחרון אמרו שהם עוברים באחד, ובכמה הם סיימו תוך שבוע? ב-8 מנדטים, ניסו להעלים אותם מתחת לשטיח ולא הלך".

"ינסו להעלים אותנו, יגידו שקרים, יצאו עלי, אני יודע, גם דתיים יצאו, כי כולם פוחדים.. אצלי זה קהל ברזל, זה אנשים שנהנו ממני, אנשים שקבלו עולם הבא בזכותי, אנשים שחייבים את החיים שלהם לארגון שופר", הוסיף.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן