'חוננו' על ערוץ 10: "פייק ניוז ואפס הוגנות עיתונאית"

על רקע הדיווח בערוץ 10 לפיו 'חוננו' תומכת ביהודים שהורשעו בטרור, בעמותה תוקפים את הערוץ ואומרים כי "מדובר בחומרים שפורסמו כבר 5 פעמים. 'חוננו' עומדת בכל דרישות החוק"

חדשות כיפה 27/04/17 09:45 א באייר התשעז

'חוננו' על ערוץ 10: "פייק ניוז ואפס הוגנות עיתונאית"
Moshe Shai/FLASH90, צילום: Moshe Shai/FLASH90

בעמותת 'חוננו' תקפו אמש (רביעי) את ערוץ 10, על כך שפרסם כאילו העמותה תומכת באסירים יהודים שהורשעו במעשי טרור. לטענתם מדובר "גם פייק ניוז וגם אפס הוגנות עיתונאית".

בחדשות 10 דיווחו אמש כי עמותת 'חוננו' העבירה בשנת 2015 מענקים בגובה אלפי שקלים ליהודים שהורשעו במעשי רצח על רקע לאומני. לפי הדיווח העבירה העמותה ליוסף חיים בן דוד, רוצחו של הנער מוחמד אבו חדיר, כ-3,000 שקלים ואילו לאסירים נוספים שהורשעו בין היתר בהצתת רכבים של ערבים, העבירו ב'חוננו' בין 1,500 ל-4,000 שקלים.

ב'חוננו' העבירו את תגובתם לערוץ 10, אך לטענתם הוא לא פירסם את כולה. על הטענות שעלו בדיווח הם אומרים כי "ארגון חוננו פועל באופן מדוקדק על פי דרישות החוק. מדובר ב"פייק ניוז" נוסף מבית ערוץ 10. לא ראינו את כתבי ערוץ 10 נוברים במסמכי עמותות אשר עוינות את ישראל". בארגון הוסיפו כי "עם דקות השידור שערוץ 10 השקיע בספרי החשבונות של חוננו אפשר לחשוב שמדובר בעמותה שהעומדים בראשה הם משפחת נתניהו".

בארגון טוענים כי הערוץ מנהל אחריהם רדיפות חוזרות ונשנות. גורם ב'חוננו' מסביר כי "מדובר בחומרים שפורסמו כבר 5 פעמים בכלי התקשורת השונים, אותם נתונים וכל פעם ממחזרים, 'הארץ', ערוץ 10, שוב 'הארץ' ושוב ערוץ 10". לדבריו, " זה כבר לא תקשורת עניינית זו רדיפה, רדיפה שמזכירה את האובססיה של כלי התקשורת השונים כנגד ראש הממשלה נתניהו. 'חוננו' עומדת בכל דרישות החוק, נבדקנו פעם אחר פעם ע"י שלטונות המס, ומעולם לא נדבק בנו רבב, נמאס כל היום להסביר למי שלא רוצה להקשיב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן