בדיחה? כשר בהשגחת רבנות כפר קאסם

לאחרונה הופצו ברשתות החברתייות תמונת מוצרי בשר בהשגחת 'הרב עזמי עמאר'. למרות שככל הנראה מדובר בבדיחה, ברבנות הראשית מבהירים שבכפר קאסם אין כלל רבנות

חדשות כיפה משה ויסטוך 24/01/17 12:35 כו בטבת התשעז

בדיחה? כשר בהשגחת רבנות כפר קאסם

מה הייתם עושים לו נתקלתם בבשר שעליו מתנוססת מדבקה עם הכיתוב "בהשגחת הרבנות המקומית כפר קאסם?" כנראה שהייתם מגחכים. ברבנות הראשית לא לוקחים סיכונים והחליטו לפרסם הבהרה בנושא.

בדף הפייסבוק של הרבנות הראשית לישראל נכתב: "כמו רבים מכם, גם אנחנו קיבלנו את התמונה המצורפת של העוף בהשגחת רבנות כפר קאסם. ראשית, אין דבר כזה רבנות כפר קאסם, ומספר הטלפון 050-1234567 לא ממש קיים... זה נראה כמו בדיחה, אבל גם את זה המפקחים של הרבנות הראשית יבדקו".

בהמשך הסבירו ברבנות בנוגע לאחריות הכשרות במקומות שאין בהם מועצות דתיות, "מי שמוסמך על פי החוק לתת כשרות בכפר קאסם ובשאר המקומות שאין בהם מועצות דתיות (ביניהם רוב היישובים הערביים) היא "הרבנות לכשרות ארצית"".

לסיום הם מזמינים את כל מי שנתקל בחשד למרמה בנושא כשרות ליצור עימם קשר, "נתקלתם במפגע כשרותי או בחשש לזיוף או הונאה - צרו קשר במייל achifa@rabbinate.gov.il או דווחו בטל - 02-5313163"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן