צפו: אחרי שנתיים, תלמידים סיימו את שביל ישראל

אחרי שנתיים, סיימו תלמידי הישיבה התיכונית 'נעם' גבעת מרדכי את שביל ישראל שאורכו 1040 ק"מ. הרב שמחה ויסמן: "גאה ומקנא בחבורה המופלאה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/16 13:56 כז באב התשעו

צפו: אחרי שנתיים, תלמידים סיימו את שביל ישראל
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

רגע לפני החזרה ללימודים, סיימו אתמול (ג) עשרות תלמידים מחטיבת הביניים והישיבה התיכונית נעם גבעת מרדכי את שביל ישראל אותו החלו לפני שנתיים. המסלול שאורכו 1,040 קילומטרים מתחיל בבית אושסקין שבקיבוץ דן ומסתיים בחוף מפרץ אילת.

בנעם גבעת מרדכי יצאו למסע רב גילאי תחת הכותרת 'צועדים עם נשמה', במטרה לחבר את התלמידים לארץ ולמורשת דרך הרגלים ולהעצים את התהליך החינוכי בקרב התלמידים, בדגש על פיתוח מידת החסד, אכפתיות, חשיבה על האחר, כח הרצון וערכי החברות. "בשלבים הקשים של המסע, לאחר יום של הליכה אינטנסיבית לראות תלמידים מסייעים אחד לשני ומגלים מידות טרמיות בעצמם, זו המשמעות של לצעוד עם נשמה" הסבירו בהנהלת הישיבה.

בכדי לא לפגוע בלימוד הרציף לאורך השנה בבית הספר, המסלולים האורכים משביל ישראל הושארו לתקופת החופש הגדול. תלמידים שצעדו השבוע ספרו כי "המסע הפך את החופש למדהים. היינו עם החברים ונהננו בלי סוף מהטיולים וגם מהלימוד על התנך ומלחמות ישראל לאורך המסלול".

[embed]

]

ראש רשת החינוך 'נעם צביה' הרב שמחה ויסמן שצעד עם התלמידים השבוע את המקטע האחרון של המסלול סיפר, כי "אני גאה ומקנא בחבורה המופלאה הזו מכל שכבות הישיבה. האחראיות, אחווה והתחברות רוחינית שנבנו כאן, לצד דיבור אמיתי ללא ציניות עם הרבה עומק וכבוד הינו מימוש לימוד התורה המתקיים לאורך השנה בישיבה".