נמצא פתרון לבעיית הגן המעורב בירושלים

ההורים שלא הסכימו לחלופות שהציעה להם עיריית י-ם, התבשרו אמש שהגן, שאליו רשמו את ילדיהם, יחזור למבנה המקורי ויפתח כסדרו

חדשות כיפה משה ויסטוך 30/08/16 08:33 כו באב התשעו

נמצא פתרון לבעיית הגן המעורב בירושלים
BG PAINT, צילום: BG PAINT

ההורים שנבקשו ע"י עיריית ירושלים לשלוח את ילדיהם לגן מעורב מרוחק או לגנים נפרדים בקרבת שכונתם, התבשרו אמש, כי הגן שאליו רשמו את ילדיהם מלכתחילה, יפתח כסדרו.

בתחילת השנה רשמו קבוצת הורים משכונת קרית משה וגבעת שאול בי-ם את ילדיהם לגן מעורב בקרבת מקום מגוריהם. לפני כשבועיים הבחין אחד ההורים כי מבנה הגן עדיין לא שופץ. מאוחר יותר הם התבשרו שהגן לא יהיה ערוך לפתיחת השנה החדשה. כשפנו אל העירייה בבקשה למציאת חלופות, היא הותירה בפניהם 2 אפשרויות, גנים נפרדים לבנים ולבנות - או גן מרוחק ממקום מגוריהם.

המשנה לראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך, דב קלמנוביץ', החל לטפל בבעיה כבר בשבוע שעבר. הפתרון שהציע היה שמבנה הגן המיועד, דירה ששימשה לגן בעבר, תישאר במיקומה המקורי וכי לא ישנו את מבנה הגן. אמש נודע לו כי הצעתו נתקבלה ושאכן מבנה הגן יחזור למבנה המקורי בשכונה ובשנה"ל הקרובה ישמש כמבנה לגן. והמשמעות היא למעשה שההורים לא יאלצו להעביר את ילדיהם לגנים מרוחקים או כאלה שמנוגדים להשקפת עולמם וכי הם יתקבלו בגן כפי ששובצו מלכתחילה.

קלמנוביץ אמר ל'כיפה': "אני שמח ששוב הצלחנו להביא פתרונות ישימים, יעילים ומהירים לציבור הציוני דתי בעיר. אני פועל כל העת לסייע להורים בתחום החינוך ובכלל, כדי להפוך את ירושלים למקום שטוב וקל לחיות בו כדי לעודד ולחזק משפחות צעירות בעיר. אמשיך לפעול באופן פרקטי שבסופו של יום מקל על התושבים ומאפשר להם חיים על-פי השקפת עולמם, בשכונה בהם הם בוחרים לגדל את ילדיהם ולטפח את משפחתם".