ההסכם אושר בקבינט. משפחת גולדין: "צעד לא דמוקרטי"

ההסכם עם טורקיה אושר, ליברמן בנט ושקד התנגדו. משפחת גולדין תקפה את ראש הממשלה ואמרה: "נוגד את הערכים הבסיסיים של צה"ל ומדינת ישראל מיום הקמתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/16 13:37 כג בסיון התשעו

ההסכם אושר בקבינט. משפחת גולדין: "צעד לא דמוקרטי"
Hadas Parush/Flash90, צילום: Hadas Parush/Flash90

הקבינט המדיני-ביטחוני אישרו היום (רביעי) את הסכם הפיוס בין ישראל לטורקיה. שלושה שרים הצביעו נגד ההסכם: שר הביטחון אביגדור ליברמן, שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד.

בעקבות האישור הביעה משפחת גולדין צער גדול ואמרה: "אנו מביעים צער עמוק ואכזבה על ההחלטה שקיבלה ממשלת ישראל, לאשר את ההסכם עם טורקיה, מבלי לכלול את השבת בנינו הדר ואורון ובניגוד למה שהובטח לנו על ידי ראש הממשלה".

"מדובר בהסכם שהוביל ראש הממשלה, בצעד לא דמוקרטי, אשר נוגד את הערכים הבסיסיים של צה״ל ומדינת ישראל מיום הקמתה של המדינה. ראש הממשלה הפך את חמאס לצד בהסכם באמצעות טורקיה, שלוקחת חסות על הארגון. בכך מעודד ראש הממשלה את הטרור מעניק פרס לחמאס.

בסיום הדברים אמרה משפחת גולדין: "אנו קוראים למקבלי ההחלטות להעמיד את נושא השבת גופותיהם של הדר ואורון על בסיס הומנטירי בראש סדר היום של מדינת ישראל. הערבית ההדדית והלכידות החברתית הם הרוח שבזכותה יוצאים לוחמינו למלחמות - ומנצחים בהן. בכך מכריזה מדינת ישראל לחייליה ואזרחיה כי היא, השולחת אותם אל הקרב, מחויבת לגורלם ולהשבתם של החיילים הביתה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן