השר אריאל: "אני לא יכול להבטיח שנרוץ יחד עם הבית היהודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/06/16 10:10 כ בסיון התשעו

השר אריאל: "אני לא יכול להבטיח שנרוץ יחד עם הבית היהודי"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לאחר הידיעות על המפקד החדש במפלגת הבית היהודי ולאחר התבטאויות שונות של יו"ר המפלגה, נפתלי בנט על כך שהאחדות בינם לבין האיחוד הלאומי אומר הבוקר שר החקלאות בראיון לרדיו 'קול חי': "הצעתי אחדות ממזמן, לבנתיים קיבלנו חוסר תשובה שפירושו לא, זה לא נכון וזה לא צודק כלפי האוכלוסייה שאנחנו מייצגים, אבל יש לנו סבלנות ומקווים שתהיה תשובה חיובית באמת, בכדי לקיים וליישם כפי שחתמנו וסיכמנו".

כשנשאל האם ירוצו ביחד בבחירות הבאות ענה אריאל: "כעת אני לא יכול להבטיח שנרוץ בבחירות הבאות בכנסת".

אריאל העריך כי הבחירות לא קרובות ואמר: "לפי דעתי, הבחירות יהיו בעוד 3 שנים, אין לאף אחד אינטרס ללכת לבחירות, אפילו לליברמן שהיה לו אינטרס, כעת כבר אין לו אינטרס, מה רע לו להיות שר הביטחון".

נזכיר, כי לפני כחודש השמיע השר אריאל בגלי צה"ל ביקורת על השר בנט בעקבות המשבר הקואליציוני שיצר על נושא המזכיר הצבאי לחברי הקבינט שנפתר ברגע האחרון בעקבות התערבותו של השר יעקב ליצמן. בראיון של השר בנט לאחר אותה ביקורת אמר בראיון לקלמן ליבסקינד ב'גלי ישראל' בתשובה לשאלה האם ירוצו יחד: ""אנחנו צריכים לראות. אם אנחנו מתנהלים כמפלגה אחודה אז כן, אם אנחנו לא מתנהלים כמפלגה אחודה אז לא. זה מאוד תלוי בתקומה וגם בתקומה יש גוונים שונים מאוד בתוכם. אני חושב שזה חלק ממקור חלק מהמורכבויות".

בתשובה לשאלתו של ליבסקינד האם המסר הוא שהשר אורי אריאל צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא עולה לראיון למתוח ביקורת ענה בנט: "הרעיון זה להיות ביחד, אם מפלגה זה עניין של פלגנות אז לא. its up to them. מבחינתי תמיד חתרתי והוכחתי את זה פעמיים כבר. למרות שהיה המון לחץ לא לעשות את זה התאחדנו אבל אחדות זה לא רק במבמנה מפלגתי אלא בהתנהלות רציפה ועקבית".