"חייתי בבועה חשבתי שכולם מעריכים ומוקירים את המשרתים"

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי, שר שלום ג'רבי מספר על שבוע ההוקרה למשרתים שנערך בימים אלו:"זה הזמן שלנו להוקיר ולהעריך את המשרתים"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 31/05/16 13:40 כג באייר התשעו

"חייתי בבועה חשבתי שכולם מעריכים ומוקירים את המשרתים"
יחצ, צילום: יחצ

השבוע מתקיים שבוע ההצדעה למשרתי השירות לאומי שנחגג בסדרת אירועים מיוחדת ברחבי הארץ ששיאה יהיה ביום חמישי הקרוב בבנייני האומה. "זה דבר שיזמנו לפני שש שנים כאשר נכנסתי לתפקידי וביקשו ממני להופיע בממשלה", מספר ל'כיפה' שר שלום ג'רבי, מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי, "עד לאותו מפגש חייתי בבועה, חשבתי שכולם מעריכים ומוקירים את המשרתים אך בממשלה הטיחו בי האשמות, למה צריך את זה, למה הם לא הולכים לצבא".

"בעקבות זאת, יזמנו את יום ההצדעה הראשון בהשתתפותו של השר שהיה אחראי אז על השירות, דניאל הרשקוביץ ובהשתתפות הנשיא שמעון פרס, מאז אנחנו עושים מידי שנה ימי הצדעה אליהם מצטרפים לשמחתנו גם משרדי ממשלה אחרים ועיריות", מספר ג'רבי.

השנה החליטו ברשות להרחיב את החגיגות לשבוע שלם, "החלטנו על שבוע שלם שבו אנחנו מוקירים כל יום מגזר אחר שמשרת בשירות הלאומי" מספר ג'רבי בהתלהבות. ביום ראשון המגזר החרדי, ביום שני המגזר ערבי, יום ג' - אוכלוסיות מיוחדות, נוער בסיכון נוער במצוקה וכו', יום ד' - רכזות השירות הלאומי והשיא ביום חמישי אירוע ענק בבניני האומה יריד תעסוקה ולימודים גדול ועם טקס במעמד השר אורי אריאל שבו אנחנו מעניקים 8 תעודות ל-8 מצטיינים ועם מופע של הכוכב העולה חנן בן ארי.

"זה הזמן שלנו להוקיר ולהעריך את המשרתים במגזרים השונים ואת תרומתם לחברה ולמדינה", אומר שר שלום ג'רבי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן