Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
סקר משלוחי המנות - התוצאות - כיפה

סקר משלוחי המנות - התוצאות

בריאות לא מעניינת אותנו אבל עדיין נשמח לאוכל שימושי לארוחת בוקר או לסעודת הפורים. אנחנו שאלנו ואתם דיווחתם: משלוחי המנות, כך הם צריכים להיות

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 20/03/16 13:43 י באדר ב'

סקר משלוחי המנות - התוצאות
shutterstock, צילום: shutterstock

לכבוד חג הפורים ערכנו ב'כיפה' את סקר משלוחי המנות הגדול והרי התוצאות שחלקן מפתיעות למדי לפחות בכל הנוגע לנושאי הבריאות והרצון לקבל אוכל במקום ממתקים. על פי הסקר שעל רובו ענו בני 24-36 (כ-60%), רובנו מוציאים על משלוחי המנות יותר מ-100 שקל, כש-33.3% מוציאים בין 200-400 ש"ח על משלוחי המנות.

(צילום: כיפה)

באופן מפתיע ישנם 2.3% שנותנים רק משלוח מנות אחד-המינימום הקבוע בהלכה. רובם נותנים הרבה יותר משלוחי מנות שמשמשים ככלי חברתי וכדרך להודות על דברים שונים. 23% נותנים 6-10 משלוחים ואילו 21.4 אחוז יותר מ-20 משלוחים, מה שמסביר גם את העלויות שגדלות בהתאם.

(צילום: כיפה)

אין לכם כוח להתקשקשויות? אתם לא לבד 61.2% אינם מקפידים על קונספט מיוחד למשלוח המנות ומכינים אותו על פי נוחיותם בלבד. למרות זאת עדיין ישנם אחוז לא מבוטל של אלו שאינם מתייאשים (38.8%) ומידי שנה תזכו לקבל מהם משלוח מנות מפתיע יחודי ומעניין.

(צילום: כיפה)

אחת הסוגיות שעולות רבות בנושאי משלוחי המנות היא ערימות הממתקים שניצבות בבית לאחר חג הפורים. הילדים כמובן תומכים בכך בכל פה, תרתי משמע, אך המבוגרים מלינים על כך שמדובר בכמויות סוכר לא סבירות. למרות השיח בנושא מתברר שרוב מוחלט - 90% דוגל במתוק מה שאומר שרק במשלוח אחד בממוצע מתוך עשרה תמצאו קופסת טחינה, חבילת קינואה וקופסת זרעי פשתן.

(צילום: כיפה)

אחד הטרנדים החזקים בשנים האחרונות הוא הכנת משלוחי מנות ביתיים. הסקר מלמד שהטרנד חזק במיוחד שכן יותר מ-82% מכינים בבית לפחות חלק ממשלוח המנות, רק 17.6% קונים הכל.

(צילום: כיפה)

באופן מפתיע עוד יותר, למרות הרצון בדברים מתוקים וחוסר העניין בבריאות במשלוחי המנות, רובנו מעדיף לקבל משלוח מנות שהוא אוכל לסעודת הפורים או לארוחת בוקר. 59.1% מעוניינים באוכל שימושי מה ששובר את הסטיגמה על החשש מאוכל לא סטרילי שמגיע מהשכנים שמערבבים את הסירים עם גרביים...

(צילום: כיפה)

בשורה האחרונה, משלוחי המנות נועדו כדי ליצור אהבה ואחווה וכל מה שתעניקו לשכניכם ומכרכם מכל הלב יתקבל בברכה וסביר להניח שברכה אמיתית מכל הלב שתצורף למשלוח תהיה חשובה לעין ערוך מהוופלים או צלוחית החומוס שתצרפו במשלוח המושקע (או שלא) שלכם.

פורים שמח!

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן