כך תתחפשו לפוליטיקאי

עצות מעשיות ויעילות כיצד תתחפשו לפוליטיקאי במהירות. קראו במתינות ובהעמקה מי יודע להיכן זה יוביל אתכם

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 04/03/15 11:42 יג באדר התשעה

כך תתחפשו לפוליטיקאי

כיצד תתחפשו לפוליטיקאים?

לכל תחפושת יש את המאפיינים שלה, כדי להיראות ליצן צבעו את פניכם ולבשו בגדים ססגוניים, כדי להתחפש לדוב לבשו חליפת פרווה ומסכה מתאימה, כדי להתחפש לפוליטיקאי אין צורך בזקן או שפם מיוחדים גם לא בפרטי לבוש כאלה או אחרים, אלא לקווי אופי איתם נולדים הפוליטיקאים או רוכשים בעמל רב.

הקפידו על אי אמירת אמת:

הכלל הראשון אם תרצו להיראות פוליטיקאים, עליכם להקפיד על אי אמירת האמת. במקרה ותדברו אמת תאבדו את הילת הפוליטיקאי בה אתם כל כך חפצים ותראו כמו אנשים ישרים רגילים, כאלה שאנחנו מכירים בחיי היומיום.

אך למרות שעליכם להקפיד שלא לומר את האמת, החכמה היא לדעת כיצד להציג את הדברים כאשר הם אינם נראים כשקר ברור. או לפחות לערבב במידה הנכונה מידי פעם דברי אמת בכדי שתוכלו להמשיך ולהיראות כפוליטיקאים מדופלמים.

נושא האמת יכול להפריד לחלוטין בין פוליטיקאי לבין איש פשוט בצורה הקלה ביותר שכן האגדה מספרת שפוליטיקאי מסמיק כאשר הוא אומר אמת. 'פוליטיקאי הוא לוליין הוא שומר על שיווי המשקל על ידי אמירת ההיפך ממה שהוא עושה' (מוריס בארה) פתגם זה משקף באופן ברור את הנדרש מהלוליין הפוליטי.

הבטיחו בלי הכרה לפני הבחירות:

הבטיחו הבטחות רבות ככל האפשר גם כאלה שאינן הגיוניות בעליל (0 קשישים עניים תוך שנה, קרקע בחינם לבניית דירה), אפילו סותרות אחת את השנייה העיקר שתשמעו החלטיים ובטוחים בעצמכם.

במקרה ואתם דואגים שתאלצו לקיים את הבטחותיכם היו רגועים לאחר הבחירות תוכלו להיעלם מקהל המצביעים שלכם ולסנן אותם לחלוטין עד לבחירות הבאות. הניסיון מלמד שקהל הבוחרים שוכח מהר מאד את ההבטחות שלכם ותוכלו להבטיח לו שוב אפילו את אותן ההבטחות מבלי לחשוש כלל.

אם אתם מתעקשים מסיבה לא מובנית להראות אמינים, קיימו הבטחה אחת אפילו הקלה ביותר ונופפו בה בהתלהבות לפחות עשור.

הזכירו את הישגכם (או הישגים של אחרים שאתה יכולים לנכס לעצמכם):

הוציאו סרטון מנומנם באורך שלוש שעות בו תחזרו באיטיות ובטון משעמם במיוחד את פעולותיכם ואת פעולות שאר האנשים בעולם שלא תהיה להם הסבלנות לצפות בזוועה הזו ולזעוק חמאס על ניכוס מעשיהם לך.

במידה ויש לכם הישג כלשהוא שרשום על שמכם הזכירו אותו בכל הזדמנות אפשרית, כגון, אין לי כוח לשטוף את הכלים אבל הובלתי את הרפורמה בסלולר. לא עשיתי כלום במשרד הרווחה אבל הובלתי את הרפורמה בסלולר. אין לי מצע בכלום אבל הובלתי את הרפורמה בסלולר.

הצהירו על קרבנכם למען הציבור:

הצהירו בכל הזדמנות עד כמה אתם עובדים קשה למען הציבור גם אם ההשתתפות שלכם בפעילות ציבורית מסודרת היא אפסית. טובים מכם שנמצאים בכנסת בממוצע שעתיים בשבוע ולא מגיעים לשום ישיבת וועדה בה הם חברים מבכים תחת כל עץ רענן כי כל חייהם מוקדשים לציבור. אם תשאלו אותם על הנתונים המביכים הם יסבירו לך שהם עובדים מהבית... במידה ותתהה על מידת האמון שאתה צריך להעניק לתשובה זו חזור לעצה הראשונה והתשובה תעלה במהירות.

ולסיום, זכרו כי לא המעשה עיקר אלא הדיבור עליו אפילו אם הוא לא קרה וכנראה שגם לא יקרה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן