"רק עוד רגע קטן שתנגן לי בגיטרה"

ביום כ"ו בניסן תשס"א נהרג אלנתן שכטר בדרכו לפעילות מבצעית. אחותו הודיה שהייתה אז בת 9 מייחלת לעוד רגע אחד איתו:"הכאב הכי גדול שלי הוא שלא זכיתי להכיר אותך מהמקום שאני נמצאת בו היום"

חדשות כיפה הודיה שכטר 10/05/16 17:43 ב באייר התשעו

אחי האהוב אלנתן,

15 שנים עברו מאז הלכת מעמנו,

15 שנים של כאב, געגוע וחיסרון ענק מהולים בשמחה, צמיחה והתפתחות.

15 שנים בהם משפחתנו האהובה גדלה והתרחבה. נוספו לחיינו עוד ארבעה גיסים וגיסות מדהימים וכמובן עוד חמישה עשר אחיינים מתוקים שכל אחד ואחת מהם הוא אור גדול בחיים שלי - אור של שמחה והתמודדות.

15 שנים בהם גם אני, אחותך הקטנה, גדלה והתבגרה.

בשנים האחרונות אני מדמיינת אותך פעמים רבות יושב למעלה ומסתכל עליי, יושב ומחייך עם החיוך מאיר הפנים שלך. בטח אתה לא מאמין איך אחותך הקטנה בת התשע שרק לפני רגע רצה אליך כשחזרת מהצבא עם המדים וחיבקת אותה חיבוק גדול מלא אהבה, כבר סיימה שירות לאומי, תואר ועובדת עכשיו בירושלים עם נוער בסיכון.

לפעמים אני מרגישה שהכאב הכי גדול שלי הוא שלא זכיתי להכיר אותך מהמקום שאני נמצאת בו היום ושבעיקר לא זכיתי שתהיה שותף פעיל בבניית אישיותי ומסלול חיי.

אבל אז אני נזכרת ברגע שבו התבשרתי על לכתך מאתנו, ואז אני מרגישה כאב חזק בלב ונזכרת בהודיה הקטנה שזכתה באח מדהים כמוך, שזכתה לגדול על ברכיים של אח בכור מלא באמונה ובאהבת הארץ, באח שהלך עם האמת שלו ובעיקר באח שמשפחתו ואחיו הקטנים היו חשובים לו מאוד.

אני נזכרת ומבינה שהילדה שבי רוצה רק דבר אחד,

היא רוצה רק רגע קטן של פרידה,

רגע קטן של חיבוק חזק ואוהב,

רגע קטן של שיר אחרון שתנגן לה בגיטרה,

רגע קטן של קפיצה משותפת לירדן,

רגע של אמירת שלום אחרונה,

אלנתן אהוב שלי הלוואי שהיית יכול לתת לנו רק שניה אחת אחרונה לומר לך שלום..

אוהבת וכ"כ מתגעגעת..

הודיה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן