נוצרים אוהבי ישראל: ההונאה העולמית הגדולה

שלוש קבוצות של וסוגים של נצרות וכל אחד פועל בשיטת למחיקת האומה הישראלית. הרב אבינר עושה סדר ומזהיר

חדשות כיפה הרב שלמה אבינר 09/04/17 10:07 יג בניסן התשעז

נוצרים אוהבי ישראל: ההונאה העולמית הגדולה
לשכת הרב אבינר, צילום: לשכת הרב אבינר

שאלה: בשנים האחרונים הולכת ומתעצמת בארץ תדירת ארגונים של 'נוצרים אוהבי ישראל". הם מרעיפים מאות מיליוני דולרים בתחומי רווחה, צבא, תושבי קו העימות וכדומה. וכן מתנדבים בבציר בכרמי יהודה, שומרון ובנימין ואף מתגוררים שם, כגון ארגון "היובל". כיצד להתייחס לתופעה? האם אחרי אלפיים שנה של שפיכת דם יהודים, הם חזרו בתשובה?

תשובה: זו הונאה עולמית כבירה. מחיקת עם ישראל בדרך זו או אחרת היא מיסודות הנצרות, כיון שלא קבלנו את אמונה באל-אדם, אל שנעשה אדם או אדם שנחשב אל. אך דרכים שונות ישלהם כדי לבצע משימה זו, ואין לנו ללכת שבי אחרי הצהרות האהבה, החיבוקים והנשיקות.

הנוצרים בימינו מתחלקים לשלושה חלקים, ולכל קבוצת אסטרטגיה משלה למחיקת האומה.

הקתולים, אשר בראשם עומד האפיפיור, הם הרוב. הם רואים בקום מדינת ישראל האסון הגדול ביותר בהיסטוריה. אי אפשר לתאר את יחסם יותר טוב מאשר הרצל בכרך יב של זכרונותיו, אחרי פגישתו עם האפיפיור ,ממנו הוא ציפה לקבל תמיכה לרעיון הציוני. הפגישה התחילה בקרירות כיון שהרצל סירב לנשק את ידו כפי שמקובל. אמר לו האפיפיור: כיון שאתם מכחישים את אלוהותו של ישו, אינינו יכולים להכיר בכם. ואם תתיישבו בארץ ישראל, אנו נכין שם כנסיות וכמרים כדי להטביל את כולכם.

אכן הקתולים סוברים שהתנ"ך הוא משל, ושעם ישראל האמיתי זה הם: Verus Israel. לכן רדפו אותנו ברציחות, גירושים, הצקות כלכליות והאשמות על אכילת דם ילדים נוצרים ועוד. עתה הם לוחמים נגדנו על ידי תמיכה בארגונים הפלסטינאים במסווה של הומניות ושוויון.

הקבוצה השניה היא של הנוצרים הליברליים, שלא מייחסים חשיבות לכל הסיפורים האלה, אך מניפים את דגל הצדק, ולכן עויינים למדינת ישראל שלדעתם יושבת בארץ שאמורה להיות ערבית.

הקבוצה הכי מסוכנת היא של הפרוסטנטים האוונגליסטים, ממנה באים רוב ה"נוצרים אוהבי ישראל" וכן רוב המסיונרים בארץ, שהרי גם מסיון היא צורת אהבה בעיניהם. שיבת ציון ובנין הארץ והקמת המדינה הם שלבים מקדימים לגאולת העולם על ידי הופעת האל-האדם עלי אדמות. הכל הולך אצלם בשלבים, מה שקרוב לדיספנסאטיונליזם Dispensationalism. לכן הם מעודדים את היהודים לעלות לארץ, לשבת בירושלים, ואפילו לבנות את בית המקדש. לדעתם, אחרי זמן מה, תהיה מלחמת אחים בין היהודים, רובם ייהרגו, המיעוט יתנצר והכל יבוא על מקומו בשלום. האל ירד מן השמים, האב יתאחד עם הבן וכולי וכולי.

לכן הם מרעיפים עלינו כסף ואהבה.

טוענים אנשים בתוכנו מן הסוג של אוהבי כסף והטבות שוות כסף: מה איכפת לנו מההבלים של כל אלה! שיאמינו שהמשיח שלהם יחזור! בינתיים נקח כסף וכאשר יבוא המשיח ,נראה אם הוא שלנו או שלהם. טעות משולשת יש כאן:

א. איננו שנוררים! איננו קבצנים! אנחנו עובדים ומתפרנסים בכבוד ואיננו חיים מנדבות של עמים אחרים! זה בזיון שאין כמותו! מצב כזה מכונה בגמרא אוכלי "דבר אחר" כלומר חזיר (סנהדרין כו ב). לקבל כסף מגויים, יהיו מי שיהיו, הוא כאכילת חזיר. נכון שיש אנשים שמאוד אוהבים כסף, ומוכנים למכור את כל האידיאלים שלהם בשביל זה, אך גם לשפלות זו יש גבולות. אמנם מדובר במאות מיליונים, אך ב"ה, תקציב מדינתנו הוא מאות מיליארדים!

ב. כל הפעולות האלה הן מקדמות מיסיון. הן רוכשות את אימון הציבור ופורצות את מחסום ההרתעה היהודית הטבעית מפני הנצרות ויוצרות לה לגיטימציה. כמובן שצריך לנהל פוליטיקה ומסחר עם נוצרים. זה לגיטימי. אך לא לקבץ נדבות אצלם. באתר ארגון של ידידות-נוצרית-יהודית פורסם סרט בו המתרים פונה לנוצרים: מה לדעתכם יועיל יותר להתפשטות ה"בשורה", חלוקת פלייארים או בנין מקלט?אמנם הם הבינו שפרסום זה חושף מטרותיהם, לכן הורידו את הסרט, אך יהודים זריזים הספיקו לשומרו.

ג. הבעיה הראשית עם נצרות אינה אם המשיח יהיה שלהם או שלנו. כבר הסביר זאת הרמב"ן בצורה נועזת בויכוח ברצלונה עם הנוצרים. הוא פונה למלך: "אדוני המלך, שמעני מעט. אין הדין והמשפט שלנו עיקרו במשיח", אצלנו המשיח אינו חזות הכל, "כי אתה שוה לי יותר ממשיח. אתה המלך והוא מלך. אתה מלך גוי, והוא מלך ישראל, כי משיח אינו אלא מלך בשר ודם כמוך". אלא מה הבעיה אתכם? "שיהיה בורא השמים והארץ וכל אשר בהם חוזר [להיות] עובר בבטן יהודית אחת ויגדל בו ז' חדשים ויוולד קטן, ואחר כך יגדל ואחר כך ימסר ביד שונאיו וישפטוהו משפט מות וימיתוהו". האל נעשה בשר! הוא עובר, נולד, גדל ומת. זה דבר בלתי נסבל! זו אלילות! "לא יסבל דעת יהודי ושום אדם"! (כתבי הרמב"ן, מוסד הרב קוק, א, שי-שיא). התורה חוזרת בלי סוף על המלחמה שלנו נגד אלילות, ואתה מקבץ אצלם נדבות! נדבות כסף או נדבות עבודה!

לא ייאמן שאפשר להגיע לשפל כזה! כל כך אהוב הוא בכסף!? ד' ירחם! ויחזירנו בתשובה שלמה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן