הרב קרוב: "להתפעל מהדברים הפשוטים"

בכנס השנתי למשפחה וזוגיות של "בית מוריה", התייחס הרב זאב קרוב להתמודדותו עם פציעת בנו והדגיש כי "עלינו ללבוש עדשות של עין טובה"

חדשות כיפה אורי פולק 13/07/10 00:00 ב באב התשע

הרב קרוב: "להתפעל מהדברים הפשוטים"
יחצ, צילום: יחצ

הכנס השנתי למשפחה וזוגיות של ארגון "בית מוריה" נערך בתחילת השבוע, ועסק אף השנה בעצות מעשיות ואמוניות לחיזוק התא המשפחתי. מאות נשים מאזור הדרום השתתפו בכנס העיוני, שהיה למפגש חברתי העוסק בהורות, משפחתיות וזוגיות. ארגון "בית מוריה" מרכז פעילות תורנית ענפה באיזור הדרום, במסגרות שונות.

הרב זאב קרוב, אביו של אהרן קרוב אשר נפצע קשה במהלך מבצע "עופרת יצוקה", עסק בנושא "לראות את הטוב בבן הזוג ובילדים". בדבריו, התייחס הרב קרוב לניסיונו האישי בעקבות פציעת בנו והדגיש כי דווקא האירוע הקשה הזה, מסוגל לחזק את ראיית הטוב בדברים הפשוטים בחיים. "כל אחד מאיתנו צריך ללבוש עדשות טובות של עין טובה", אמר.


דווקא האירוע הקשה מסוגל לחזק (צילום: יחצ)


"אנו מאמינים שה ברא את הכל ונתן לכל אדם נקודה טובה. לכן, אנו נדרשים להתבונן טוב בכל אחד על מנת שנוכל לראות את אותה נקודה טובה אצל השני. אנו חיים בתרבות של הרבה ביקרתיות ושליליות, ולכן האנשים מתקשים לראות את חצי הכוס המלאה", הוסיף.

לדברי הרב קרוב, "העובדה כי יש לנו מדינה הינה דבר ברור, אך צריכים להתפעל ולהוקיר כל יום מחדש על הטוב שבדברים הפשוטים. לאחר שאהרון נפצע, למדנו להתפעל מחדש מזה שאדם הולך, שיש לו יכולת לדבר. היום יש חשיבות להפיץ ולהשליך מסר זה לכל תחומי חיינו".

עוד השתתפו בכנס הרב שמעון כהן, ראש מוסדות בית מוריה, הרב יהושע שפירא, הרב אלישע וישליצקי, הרב אלישע אבינר ורבנים נוספים.