פורום תקנה נגד הרב אלון

בארגון מאשימים את הרב אלון ב"מעשים המנוגדים לערכי המוסר והקדושה". הרב אלון: "עלילת דם נוראה". תדהמה בציבור הדתי

חדשות כיפה יהונתן שיר 15/02/10 00:00 א באדר התשע

פורום תקנה נגד הרב אלון
Shalom, צילום: Shalom

בהודעה מיוחדת שפרסם הערב (ב) "פורום תקנה למניעת הטרדות מיניות בציבור הדתי", לוקח הארגון אחריות על ה"גלות" אליה יצא הרב אלון לפני כארבע שנים.


הרב אלון, לשעבר ראש ישיבת הכותל, מואשם ע"י הארגון ב"מעשים המנוגדים לערכי קדושה ומוסר". לטענת הארגון מבדיקה שערכו הרבנים שישבו בהרכב המיוחד, בניהם הרבנים אריאל, ליכטנשטיין, לבנון ושרלו, נמצא כי יש בטענות ממש.


תדהמה בציבור הדתי (הרב מוטי אלון. צילום: אלנתן גוטווירט)



בפורום תקנה טוענים כי לפני כארבע שנים, נדרש הרב אלון לחדול מכל פעילות רבנית ציבורית, מכל תפקיד חינוכי וניהולי, ומכל ייעוץ אישי ביחידות. בעקבות זאת העתיק הרב אלון את מגוריו לצפון הארץ.

"בהתאם לעקרונות ההלכתיים-המוסריים המנחים את הפורום, ובהם הצורך בהגנה על הציבור, הגנה על המתלוננים, ושמירה על כבוד הנילון ומשפחתו, כגורמים שיש להתחשב בהם ולאזן ביניהם, נמנע הפורום עד כה מפרסום העניין, ונקט באמצעים דיסקרטיים, ברוח הכלל התלמודי היכבד ושב בביתך" נכתב בהודעה שפרסם הארגון.


בארגון טוענים כי "לאחרונה ההגבלות יושמו רק באופן חלקי" ולכן כחלק מההגנה על הציבור, ומניעת מכשול רואים בארגון מחובתם להביא את הדברים לידיעת הרבים.



הרב אלון: "עלילת דם נוראה"

בתגובה לפרסום ההודעה היוצאת נגדו נמסרה בשמו של הרב אלון התגובה הבאה: "מדובר בעלילת דם נוראה ובדברים מופרכים. התלונה בנושא הוגשה לפני שנים על-ידי אדם שיציבותו מוטלת בספק, ואין לה דבר וחצי דבר עם האמת. הרב העדיף להתרחק מחשש לחילול השם, ובמשך תקופה נצר את הדבר. לאחרונה, בעקבות סחטנות שהופעלה נגדו החליט כי לא יהיה מוכן לשאת זאת עוד, ודרש לפרסם את הדברים. בקרוב ימסור הרב אלון את גרסתו המלאה".