85% מבני ישיבות ההסדר שהתגייסו היום: לוחמים

היום (ד´) התגייסו בני ישיבות ההסדר. מאיגוד ישיבות ההסדר מסרו כי 85% מהם ישרתו כלוחמים ביחידות השדה והשאר בשל הפרופיל הצבאי ישרתו בתפקידים עורפיים. רמ"ט האיגוד מולי יסלזון: "שמים דגש ומסייעים לבחורים ללמוד תורה גם במסגרת השירות הצבאי".

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/17 17:03 יז באדר התשעז

85% מבני ישיבות ההסדר שהתגייסו היום: לוחמים
אלי כהן, ישיבת קרני שומרון, צילום: אלי כהן, ישיבת קרני שומרון

היום (ד') החל גיוס מארס של בני ישיבות ההסדר המגיעים לבקו"ם לאחר שנה וחצי של לימוד תורה בישיבות. כ- 85% מבני ישיבות ההסדר המתגייסים השבוע - ישרתו בתפקידי לוחמים והשאר שהפרופיל הרפואי שלהם אינו מאפשר להם שירות כלוחמים ישרתו בתפקידים עורפיים, במודיעין, ברבנות הצבאית, באכ"א ועוד.

בני הישיבות יתגייסו לחטיבת גבעתי, כפיר, גולני, חיל ההנדסה, השריון, הנח"ל האיסוף הקרבי, התותחנים, הצנחנים וחיל הים.

התלמידים המתגייסים היום הגיעו ממגוון ישיבות ההסדר: אור עציון, אפיקי דעת בשדרות, ירוחם, קרית שמונה, שעלבים, עכו, קרני שומרון, יפו, הכותל, איתמר, בית אורות, כרם ביבנה, דימונה, עתניאל, רעננה, שדמות מחולה, מעלות, ועוד.

התלמידים הגיעו תל השומר נרגשים לקראת גיוסם פצחו בשירה וריקודים יחד עם ראשי ישיבות ההסדר.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=mnalEtaJRUE[/embed]

ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר שמואל (מולי) יסלזון: "איגוד ישיבות ההסדר שמח על גיוס מרץ 2017. אנחנו גאים בתלמידינו שלומדים בישיבה, ומצד שני עושים שרות צבאי משמעותי ומאחלים להם הצלחה במהלך שרותם. האיגוד דואג במהלך השירות הצבאי לעמוד בקשר עם מפקדי היחידות ולתת מענה לכל הנדרש על מנת לאפשר לחיילים שירות משמעותי תוך שמירה על אורח חייהם, אנו שמים דגש ומסייעים לבחורים ללמוד תורה גם במסגרת השירות הצבאי".

אלי כהן מנהל ישיבת קרני שומרון שתלמידיו התגייסו הבוקר לנחל אומר כי זהו יום מרגש. "רבותינו מחנכים את התלמידים שההשקעה בשירות בצבא היא מצווה גדולה בדיוק כמו ההשקעה בלימוד התורה בישיבה. ללמוד תורה היא זכות עצומה והשירות בצבא הוא זכות עצומה"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן