עת לעשות מציינים עשור לפעילות

עמותת עת לעשות חוגגת עשור של פעילות למען ילדים ונערים בעלי צרכים מיוחדים. הרב מונק:"לגדל ילד מיוחד, בלתי רגיל, זו השקעה אינסופית"

חדשות כיפה שירה רביד 23/02/17 16:11 כז בשבט התשעז

עת לעשות מציינים עשור לפעילות
מתוך חוברת העשור, צילום: מתוך חוברת העשור

[embed]

]

עמותת "עת לעשות" פועלת משנת 2006 למען ילדים ונערים בעלי צרכים מיוחדים - נכים, שיתוק מוחין, אוטיסטים, תסמונת דאון ותסומונות נוספות, חולי c.p וכד', ומספקת שירותים לכ-200 משפחות, ע"י מאות בני-נוער מתנדבים.

במסגרת אירוע העשור פנה הרב יוסף מונק, מייסד ויו"ר העמותה להורים ולתורמים: "לפני עשור הקמנו את עמותת "עת לעשות" וחרטנו על דגלנו עשיה למען הילדים ה"בלתי רגילים". במהלך השנים אנחנו זוכים לקיים עבור הילדים המיוחדים והמשפחות פעילות עשירה, מגוונת ואיכותית, מתוך רצון לחזק, לשמח ולחבק את הילד המיוחד ולהעניק אוויר נשימה וחמצן למשפחות אלו.
לגדל ילד מיוחד, בלתי רגיל, זו השקעה אינסופית, זוהי נתינה מיטבית ללא גמול ובדרך כלל גם ללא תמורה. אבל אנחנו, ההורים, המטפלים, בני המשפחה והמתנדבים לא מוותרים, יום יום, שעה שעה. אתם, תומכים יקרים, בחרתם להיות אתנו במסע המיוחד והמורכב הזה, להשקיע במאות ילדים את הלב והנשמה, בחרתם לחבק מאות משפחות ולהאמין, שיהיה טוב בהמשך הדרך, גם אם היא ארוכה."