"רצים בגשם עם אור בעיניים"

למעלה מ – 3,000 צעירים וצעירות סיימו בתחילת השבוע את סדנת השטח של עמותת "אחריי!" מנהל כפר הנוער הדתי "הודיות" שתלמידיו משתתפים בסדנא:"גם בימי החורף הסוערים יצאו החבר´ה לפעילות עם אור בעיניים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/17 20:31 ז בטבת התשעז

"רצים בגשם עם אור בעיניים"
דוברות, צילום: דוברות

למעלה מ - 3,000 צעירים וצעירות החליטו להקדיש את ימי החופשה הקרים והרטובים להשתתפות בסדנת שטח לקראת גיוס של עמותת "אחריי!". במסגרת ימי הסדנא נערכים ניווטים, מסעות ליליים, לינת שטח, יריד חילות, סדנאות ועוד.

הסדנא שהחלה בחנוכה והסתיימה בתחילת השבוע נערכת כחלק מקורס ההכנה לצה"ל של "אחריי!" אשר משלב הכנה פיזית ומנטאלית לשירות הצבאי בצד הכשרה של מנהיגות צעירה. בין משתתפי הסדנא 20 תלמידים ותלמידות כיתות יא'-יב' בכפר הנוער הדתי "הודיות" בגליל התחתון, אשר החלו את קורס ההכנה לפני כחודש, ומשתתפים בסדנא כחלק מפרויקט שמוביל המנהל לחינוך התיישבותי לשילוב פעילות "אחריי!", גם בפנימיות וכפרי נוער.

מנהל כפר הנוער הדתי הודיות אלי שטיין מציין כי "אחד מהערכים העיקריים שעליהם מחנך הכפר את חניכיו הינו לשירות משמעותי בצה"ל. קבוצת החניכים ויתרה על חופשת החנוכה והצטרפה לפעילות אחריי בימי החורף הסוערים בתנאים לא קלים ובגשם, במסגרת פעילות הכנה לקראת הגיוס כשלכולם אור בעיניים. לשמחתנו יש לנו קרוב ל-100% גיוס גם בקרב תלמידים יוצאי חבר העמים וגם בקרב יוצאי העדה האתיופית- נתונים הגבוהים משמעותית מממוצע הגיוס הארצי בקרב קבוצות אלה".