נעים להכיר: חריש - העיר החדשה של ישראל

בחודשים אלו הולכת ומתאכלסת עיר חדשה בישראל – חריש. המיקום המצוין, הנגישות לערים המרכזיות, התשתיות המודרניות והמחירים השפויים, משכו לחריש משפחות רבות וזוגות צעירים אשר מחפשים איכות חיים גבוהה באזור השרון, מבלי להתפשר על איכות הדירות והנגישות למקומות העבודה והבילוי. כל מה שמעניין בחריש העיר הכי חדשה בישראל, והיכן ניתן למצוא הזדמנויות בעיר המבוקשת?

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף דונה בחריש 28/11/16 11:41 כז בחשון התשעז

נעים להכיר: חריש - העיר החדשה של ישראל
דונה בחריש, צילום: דונה בחריש

על רקע המשך עליית המחירים בשוק הדיור והמחסור המתמיד בדירות בכל רחבי ישראל, קמה לה בימים אלו עיר חדשה לחלוטין, אשר תוכננה מאפס ומציעה תשתיות מודרניות, מוסדות חינוך מתקדמים, מרכזי קניות ושירותים קהילתיים - העיר חריש.

בנייתה של חריש הגיעה לאחר שנים רבות של קיפאון בבניית ערים חדשות במדינה. מאז מודיעין לא נבנתה עיר חדשה בישראל, וחריש מסתמנת בתור הצלחה לא פחות גדולה ממודיעין, אשר הפכה עם השנים לאחת הערים המבוקשות ביותר בישראל.

כעיר צעירה ואטרקטיבית, חריש מהווה מוקד משיכה עבור אוכלוסיות צעירות מגוונות וכן משפחות המעוניינות לשפר את רמת ואיכות החיים שלהן באופן משמעותי ביחס לערים שבהן התגוררו עד היום. כבר בימים אלו החלו הדיירים הראשונים להיכנס לדירותיהם וחנכו באופן רשמי את חריש בתור עיר בישראל, אשר מציעה את כל היתרונות של עיר חדשה, במיקום מנצח.

סיפור הקמתה של עיר חדשה בישראל

בדצמבר 2015 אישרה הממשלה את ההחלטה על הקמתה של חריש וחייבה את משרדי הממשלה השונים לפיתוחה של העיר, לרבות תקציב של למעלה ממיליארד שקלים לטובת פיתוח העיר והשירותים לתושביה.

השלב הראשון של אכלוס העיר כולל 6,000 יחידות דיור, כאשר בשלבים הבאים צפויות עוד כ-5,000 יחידות, יחד עם שטחי תעסוקה, מסחר, פארקים, גנים ושבילים ירוקים.

(צילום: דונה בחריש)

כל היתרונות במקום אחד - נגישות, איכות חיים ומחירים משתלמים

חריש מציעה מספר יתרונות מהותיים לרוכשים הפוטנציאליים, אשר רוצים לשדרג את איכות החיים שלהם אך לא להתפשר על תעסוקה, שירותים ציבוריים ואיכות הקהילה.

המיקום הייחודי של חריש בצפון השרון, והנגישות הנוחה שלה למחלף עירון בכביש 6 ולכביש 65, הופכים אותה לפתרון מעולה גם עבור העובדים באזור המרכז, בחיפה או בכל אחת מערי השרון. התכנון המוקפד של העיר מאפשר לה להציע תשתיות מהמתקדמות ביותר בישראל, שטחים ירוקים רבים, תחבורה ציבורית מתכוננת היטב ושירותים קהילתיים כגון מתנ"ס, מרכזי קניות ומוסדות חינוך הפרוסים בעיר בצורה חכמה ונגישה. הקהילה הצעירה והאיכותית של חריש היתה מעורבת מן היום הראשון בתהליכי הקמת העיר על היבטיהם השונים, מה שהופך את העיר למקום המספק באופן מקיף ואמיתי את צרכי האוכלוסייה.

|לידים|

על רקע שוק הדיור שממשיך לטפס, אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של חריש הוא המחירים האטרקטיביים שהעיר מציעה. האפשרות לקנות דירה חדשה בעיר איכותית ובמחיר שפוי- מהווה יתרון אדיר עבור משפחות צעירות שרוצות לבנות את העתיד שלהם בשקט ובביטחון כלכלי.

שילוב זה בין מיקום אסטרטגי למחירים נוחים במיוחד, מושך אל העיר אוכלוסיות רבות ומגוונות אשר זיהו את הפוטנציאל העצום של העיר ובוחרות להקים את ביתן החדש בחריש.

ליהנות מהעליות במחירי הדיור, לשדרג את איכות החיים ולהישאר עם עודף בכיס

ישראלים רבים חוששים ממחירי הדיור הנוסקים ולכן נמנעים מהחלטה על רכישת דירה במחיר גבוה מידי. חריש, לעומת זאת, מאפשרת רכישה של דירה במחירים מצוינים, עם פוטנציאל אדיר להשבחת ערך הדירה. אם לפני שנתיים נמכרו בעיר דירות 4 חדרים ב-880 אלף שקל, כיום מחיר דירה זהה טיפס ב כ-200 אלף שקלים.


(צילום: דונה בחריש)


(צילום: דונה בחריש)



מהו הפרויקט המוביל בחריש שמציע מגוון אפשרויות משתלמות?

פרויקט 'דונה בחריש' הוא כנראה הפרויקט המוכר והמאופיין ביותר בחריש, והוא בהחלט פרויקט הדירות הגדול ביותר הנבנה כיום בעיר. הפרויקט תוכנן ועוצב על ידי שלושה משרדי אדריכלים שונים, במטרה להתאים אותו לסגנון החיים העתידי של המשפחות בחריש, ועל מנת ליצור הרמוניה בין פרויקט מגורים מודרני לבין הסביבה הפסטורלית המאפיינת את העיר.

פרויקט 'דונה בחריש' כולל מאות יחידות דיור עם תמהיל מגוון של סוגי דירות וסגנונות מגורים המתאימים לכל צורך ולכל משפחה - החל מדירת 4 ו-5 חדרים ועד דירות גן ופנטהאוזים מרווחים. בנוסף למפרט הטכני וסטנדרט הבנייה ללא פשרות, 'דונה בחריש' מציע תנאי מימון ייחודיים ומחירים אטרקטיביים לאכלוס מיידי, כך למשל הרוכשים בפרויקט יכולים לשלם רק 20% מערך הדירה במעמד החוזה, ואת היתרה לשלם רק בקבלת המפתח.

על רקע הביקוש הצומח וההצלחה הרבה של העיר, עבור מי שרוצה להספיק ליהנות מכל היתרונות של חריש והפרויקט המוביל בעיר, מומלץ לפעול בצורה מהירה לפני העלייה הנוספת הצפויה במחירי הדירות בעיר.

אתם מוזמנים להצטרף לפרויקט הדגל של העיר החדשה ביותר ישראל, לבנות עתיד בעיר שמסתכלת קדימה, ליהנות מאוויר צלול ונוף קסום ולהגשים את החלום המשפחתי.

רוצים לדעת עוד? התקשרו אלינו: 054-9357530

|לידים|

(צילום: דונה בחריש)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן