מוכנות מעכשיו לסתיו!

לא תמיד יש צורך לרוץ ולקנות פריטים חדשים לקראת החג, די לפשפש מעט בארונות כדי למצוא פריטים ישנים שחוזרים להיות רלוונטיים ואפילו יעלו בנו נוסטלגיה וזיכרונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/16 17:14 יט באלול התשעו

מוכנות מעכשיו לסתיו!
יחצ, צילום: יחצ

הסתיו היא אומנם העונה בה מתחיל מזג האוויר להתקרר, אך אם נשפוט לפי הטרנדים האופנתיים שהציגו מעצבי העל הגדולים בשבועות האופנה האחרונים, הרי שהסתיו הקרוב הולך להיות רותח מתמיד! לכל עונה הטרנדים הקשורים בה ועל אף שרבות מהמגמות חוזרות שנה אחרי שנה, אין פאשניסטה שלא מחכה בציפייה לשמוע מה מבשרת ומביאה עימה העונה הקרובה. אם כן, סערת הטרנדים כבר אורבת ומחכה מעבר לפינה ובקרוב נגזרותיה השונות יראו בכל חלקה אופנתית טובה. עבור כל אלו הסקרניות, המעוניינות להישאר עדכניות ומוכנות, הכנו רשימת קניות של כל הטרנדים הנכונים ביותר לעונות הקרות.

(צילום: דורון פסקינו, יחצ)

לדברי הסטייליסטית ואשת האופנה לימור כץ, האחראית על ירידי האופנה Sheek.Me, "על טרנדים ומגמות עדכניות יש להסתכל בבחינת קווים מנחים, שיעזרו לנו להבין מהם הפריטים שיחשבו לנכונים. בעולם האופנה כבר כמעט ולא נראים חידושים שלא נראו בעבר וכל מעצב נותן בדרך כלל פרשנות מחודשת משלו לטרנד נושן, שיתורגם על ידי רשתות מסחריות ומעצבים מקומיים לכזה פרקטי ובר השגה. חשוב ונכון להתעדכן, לשנן ולעקוב אחר המגמות, אך לא פחות מכך להביא את טעמנו האישי לבגדים וליצור מיקסים ושילובים מקוריים שיבדילו אותנו מאחרים".

המנומר שנשאר

המנומר, שהיה בעבר טרנד כמעט מעט נלעג, חוזר בכל עונה מחדש עד כי נראה שקיבל מעמד של טרנד על- זמני. הפרינטים המנומרים חוזרים ובגדול גם העונה, תוך שהם מופיעים על כל פריט אופנתי שניתן לעלות על הדעת. אם בסתיו האחרון הופיע הטרנד בגרסתו הצבעונית, הרי שבסתיו והחורף הקרובים, חוזר המנומר בצורתו הטבעית.

המעילים הנכונים

אם נהיה כנות, הטמפרטורות בחורף הישראלי אומנם נוחות לרוב ואינן מקפיאות, אך עם כל הכבוד לעליוניות הדקות, מעטות הן הנשים שעל מעיל מוותרות. כל פאשניסטה מתחילה יודעת כי המעיל הוא פריט חובה, לא רק בשל הפונקציה הפרקטית השומרת עלינו חמות, אם כן בשל המראה האלגנטי והמופקד שהוא מקנה ללא מאמץ תוך שניות, גם אם תחתיו אנו לבושות בסחבות. המעילים הנכונים לעונה הם אלו בגזרת טראנץ' קלאסית העשויים מעור ואליהם מצטרפים גם המעילים הכיפיים המנופחים העשויים בדים וניילונים קלילים.

(צילום: שמלת מקסי מנוקדת, 169 שח ,להשיג ברשת מאיושה. צילום דן מילר)

הצבעים השולטים

"אם בסתיו האחרון הפתיעו הפסטלים שזלגו מהאביב אל העונות הקרוב, הרי שבעונות הנוכחיות חוזרת עטרה ליושנה והאפור החורפי משתלט על כל חלקה טובה. לאפור גוונים רבים וכולם נכונים. ניתן ללבוש אותו כצבע חלק או עם פרינט משובץ. בכדי להימנע ממראה פיג'מתי, רצוי לשלב את האפור, הידוע כניטראלי עם צבעים בולטים נוספים. את זריקת הצבע המרעננת לעונה, מספקים שילובים של צבעי הפונץ'- בננה". אלו יתווספו לצבעים החורפיים הטובים והמוכרים: בורדו, חום, ירוק, חרדל ועוד.

התיקים הכי נוחים!

החיים בחורף עלולים להיות כבדים, מגושמים ומעט מסורבלים, אך עם זאת, הנחת הרווחה מתקבלת דווקא מכיוונם של התיקים. התיקים הטרנדיים ביותר לעונה הם אלו הקרוס בודי, בעלי הרצועה הבודדת הארוכה, שאותה ניתן לתלות על כתף אחד או לאורך הגוף בהצלבה. תיקים אלו מגיעים במגוון רחב של צבעים וצורות וניתן להניח אותם על גופנו מעל הבגדים ואף מתחת לשכבות.

(צילום: חצאית קשת, 119 שח, להשיג ברשת מאיושה. צילום: דן מילר)

בגזרת הטיפוח

מגזין ווג פריז הציג גם הוא רשימת טרנדים ענפה למראות השיער לסתיו- חורף 2016-2017, העוזר לנו להישאר באופנה גם בכל הקשור בטיפוח ושיער. בין הטרנדים המרכזיים איתן התהלכו דוגמניות העל על גבי המסלולים, בלטו שיער חלק וארוך במיוחד, הניתן להשגה על ידי תוספות שיער מקצועיות למי שיש שיער קצר עד בינוני או החלקות שיער, המאושרות כמובן על ידי משרד הבריאות, לבעלות שיער ארוך. טרנדים נוספים הם של מראה שיער רטוב טבעי, אותו אימצו כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן ואחותה דוגמנית העל קנדל ג'נר וקוקו עגול אסוף גבוה המאומץ רבות על ידי כלות. בגזרת האקססוריז בולטים העונה הנזרים והכתרים הגדולים והמרשימים.

לסיכום, טרנדים באים, טרנדים הולכים, אך חשוב במיוחד להישאר לעצמנו נאמנים. לא תמיד יש צורך לרוץ ולקנות פריטים חדשים. די לפשפש מעט בארונות כדי למצוא פריטים ישנים שחוזרים להיות רלוונטיים ואפילו יעלו בנו נוסטלגיה וזיכרונות. סתיו נעים!