סבבה והכל - לצחוק על הזוגיות ועל הדייטים במשחק חדש

משחק קופסא חדש ומשעשע שפיתח תסריטאי צעיר בוגר עתניאל וסם שפיגל ישלב בין משחקיות ובין הומור על זוגיות ודייטים עכשיו בהדסטרט הקרוב לביתכם

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/01/16 07:54 טו בשבט התשעו

רוצים לשחק משחק קלפים שמשלב בין הומור לבין משחקיות ותחרותיות? 'סבבה והכל' משחק קלפים הומוריסטי חדש הצוחק על עולם הזוגיות, דייטים וכל שאר השטויות האלו שמושק בימים אלו באמצעות פרויקט מימון המונים - הדסטרט, יכול להיות המשחק הבא שלכם.

"אני ניצב בין שתי הקצוות של הקשת של עולם המשחקים, כתסריטאי שעובד בחברה של משחקי VR - מציאות מדומה וכאוהד מושבע של משחקי קופסא", אומר ל'כיפה', צוריאל מלכיור היוצר של המשחק ובוגר עתניאל וסם שפיגל, "משחקי קופסא זה טרנד שמתחזק במיוחד בעשור האחרון ומהווה אנטי תזה לאוטיזם החברתי שמגיע עם הפלאפונים וכל המסכים הדיגיטלים. נחשפתי לעולם הזה לפני כמה שנים והתחלתי להיסחף אחריו וזה היה רק שאלה של זמן שיעלה לי רעיון לגבי המשחק שאפתח בעצמי".

[embed]

]

"אני מטבעי מחפש לבדר אנשים ולהצחיק אותם ורוב הכתיבה שלי כתסריטאי היא קומית, זה היה טבעי לעשות משחק שיהיה מצחיק", אומר מלכיור. המשחק 'סבבה והכל', משאיל את שמו ממשחק חברתי מוכר, "המשחק צוחק על זוגיות ובני אדם ונותן דרך להביע את הדברים האלה. זה משחק שמחייב ללמוד על השני תוך כדי", הוא מסביר.

לדבריו ההומור על אף היותו חלק מרכזי מהמשחק הוא לא הכל, "זה משחק שעומד בפני עצמו לא רק בדיחות, יש בהחלט תחרותיות במשחק. יש גם טקטיקות שצריך ליישם, אך העיקר היא האינטרקציה החברתית שמשתנה גם על פי הרכב השחקנים", אומר מלכיור שמדגיש שהמשחק אינו בוטה ומתאים בהחלט לכולם אם כי הוא ממליץ גילאי 15-45. "הם יבינו את הבדיחות הכי טוב".

המשחק נמכר עכשיו באתר ההדסטרט כשיש שני משחקים, אחד חבילת "לו" ואחד חבילת "לה", כשההדרך הטובה והמומלצת היא לשלב אותם בחבילת לו-לה מושלמת שמכילה את כל קלפי המשחק. בהתאם להתקדמות הגיוס יינתנו פרסים נוספים לרוכשים דרך הקמפיין בדמות קלפי בונוס מיוחדים שיינתנו רק בשלב הזה.

"אני היוצר והמפיק, חיים גורוב-גלברט שלמד איתי בעתניאל הוא הגרפיקאי ואילו על מלאכת הציור המשעשעת הופקד ג'רון רבייר מבלגיה. מאייר קריקטורות שפירסם במלאנתא עיתונים בלגיים שאף אחד מכם לא שמע עליהם מעולם", מספר מלכיור ומוסיף כי המטרה היא לעקוף את יעד הגיוס שעומד על סכום מינימלי של 15 אלף שקל שלאחריו המשחק יגיע גם לחנויות אם כי ככל הנראה במחיר גבוה יותר.

להדסטרט