נעים להכיר: שכונת נווה מנחם בקרני שומרון

בריכת שחיה, חדר כושר וסאונה - מי היה מאמין שכל זה נמצא ביישוב אחד בשומרון לצד עשרה בתי כנסת ישיבה תיכונית מדרשה לבנות ועוד. מחפשים איפה לגור? מדור חדש בכיפה בדיוק בשבילכם

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף הוד השומרון 07/10/15 17:01 כד בתשרי התשעו

נעים להכיר: שכונת נווה מנחם בקרני שומרון

אוכלוסייה
קרני שומרון הינו ישוב קהילתי מעורב שהוקם בשנת 1976 ובו גרים כ-7,300 תושבים חילונים ודתיים, בישוב שלוש שכונות מרכזיות-קרני שומרון, גינות שומרון ונווה מנחם.
שכונת נווה מנחם ממוקמת בסמוך לשמורת הטבע "נחל קנה" מדרום ו"ואדי אל בלע" מצפון מה שמייצר נוף מרהיב וירוק מכל עברי השכונה, בשכונה גרים כיום כ-2000 תושבים, ולאחר תנופת הבניה בשנים הקרובות תכיל השכונה למעלה מ-4000 תושבים, דתיים וחילוניים. השכונה מורכבת בעיקרה ממשפחות צעירות ואיכותיות, קהילה צעירה, מגובשת, תוססת ודינמית.

מחירים
בכדי לייצר דיור בר השגה למשפחות צעירות ואיכותיות, ישנו מגוון רחב של אופציות מגורים ומחירי הפרויקט הינם מהזולים והאטרקטיביים בארץ ומתחילים החל מ-690,000 ש"ח לדירת 3 חדרים עם אופציה להרחבה, קוטג' גן 4 חדרים עם גינה גדולה עולה רק 865,000 ש"ח, קוטג' גן 5 חדרים עם מרחבים גדולים עולה רק 980,000 ש"ח, ועד לקוטג' דו משפחתי בשטח בנוי של כ200 מ"ר עם גינה עצומה, רק 1,099,000 ש"ח, ועוד...
בכל הדירות ישנה אופציה להרחבת הדירה, וניתן לחלק את שטח הדירה בצורה דינמית.

(הדמיה מתוך הפרוייקט)

אופי השכונה
בשכונה מתגוררים כיום כ-2000 תושבים והיא עתידה בשנים הקרובות להיות השכונה הגדולה ביותר בקרני שומרון ותכיל מעל ל-4000 תושבים. בשכונה הושקעו בשנים האחרונות למעלה מ-40 מליון ש"ח לצורך הקמת מבני ציבור, מעונות יום, בית ספר, בתי כנסת, מקווה ועוד..

תושבי השכונה כיום הינם ברובם חובשי כיפות סרוגות, בוגרי המוסדות המעולים של הציונות הדתית. במקביל גרים בשכונה גם משפחות מסורתיות וחילוניות, כולם דרים בכפיפה אחת וביחסי שכנות מעולים, בכבוד רב איש לרעהו ויכולים להוות דוגמא למרקם אנושי ישראלי כה יפה ומיוחד.

(הדמיה מתוך הפרוייקט)

בתי כנסת וקהילה
בקרני שומרון ישנם כיום מעל ל-10 בתי כנסת, מתוכם 4 בתי כנסת הפועלים כבר כיום בשכונת נווה מנחם.

תחבורה
מיקום השכונה הוא במרכז הארץ, ולכן התחבורה מחוץ ליישוב מאוד ידידותית. קווי תחבורה ציבורית רבים יוצאים מהיישוב לפריסה רחבה של יישובים מס' פעמים רב מידי יום. כך למשל ניתן למצוא את קו 70 לאריאל, קו 90 לכפר סבא (ישיר), קו 89 לבני ברק, ועוד קווים לפתח תקווה תל אביב ועוד. והכי חשוב אם תרצו להגיע לערב שקט בנמל תל אביב או לסרט בסינמה סיטי בגלילות תוכלו לעשות זו גם בתחבורה ציבורית.

חינוך
בישוב מערכת חינוך, ענפה ואיכותית ביותר הכוללת בין היתר: מעונות יום וצהרונים, בתי ספר (דתיים וחילוני) ישיבות תיכוניות מדרשה לבנות וישיבת הסדר. כמו כן ביישוב קיים גם מתנ"ס פעיל אשר מקיים אירועים, הצגות, טכסים ועוד. ואם אתם מהאנשים שמתכננים לטווח הרחוק, אל דאגה ביישוב גם מרכז פעיל ופורה לגיל הזהב.

בריאות
קופות החולים הגדולות מפעילות ביישוב מרפאות (כללית, לאומית ומכבי). בנוסף תוכלו למצוא מספר מרפאות פרטיות, ובכל מקרה שלא נזדקק אתם רק כרבע שעה מבית החולים מאיר בכפר סבא.

פינוקים נוספים
לרווחת התושבים קיימת במקום גם בריכת שחיה הכוללת חדר כושר משוכלל, סאונה ומגרשי ספורט. הבריכה פועלת כל ימות השנה - עפ"י שעות מוגדרות לאוכלוסייה הדתית ולאוכלוסייה החילונית.

אם אתם מאנשי הספר בטח תשמחו לשמוע שבמקום גם ספריה עירונית עשירה, ככה שמשעמם לא יהיה לכם. הפינוק הגדול של הסביבה הוא ללא ספק הקניון. בנוסף לחנויות השכונתיות קיים קניון (היחיד בכל האזור) שמשרת את תושבי השומרון. בקניון תוכלו למצוא: בנק, חנות טבע, תבלינים, תכשיטים, כלי כתיבה, מתנות, בגדי ילדים, הלבשה, אופטיקה, נעלים, פיצה, מאפייה, בית מרקחת, משרד עו"ד, וסניף ביטוח לאומי.

וכמובן שאלת המרחק
כאמור ביישוב עצמו ישנו קניון גדול, אשר מספק את רוב הצרכים של התושבים, אם בכל זאת חשקה נפשכם בנסיעה לעיר הגדול בוודאי תשמחו לשמוע כי היישוב נמצא בסמוך לכביש 6, וכי רק 15 דקות נסיעה מפרידו בניכם לבין כפר סבא, או אם בכל זאת תרצו קצת חום ולחות בשעה וחצי תוכלו להגיע למרכז גוש דן.

רוצים לדעת עוד על הפרוייקט? לחצו כאן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן