נחנך סניף בני עקיבא ע"ש גיל-עד שאער ז"ל

כשנה וחצי לאחר שגיל-עד שאער ז"ל הניח את אבן הפינה נחנך סניף 'בני עקיבא' המחודש בבית אריה בהשתתפות משפחתו

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 31/08/15 09:48 טז באלול התשעה

נחנך סניף בני עקיבא ע"ש גיל-עד שאער ז"ל
מור שעשוע, צילום: מור שעשוע

מאות משתתפים בהם חניכי בני עקיבא, מזכ"ל תנועת בני עקיבא, חברי כנסת, מח"ט אפריים ועוד, הגיעו אמש (א') לחנוכת סניף בני עקיבא החדש בבית אריה. הסניף הוקם לזכרו של גיל-עד שאער ז"ל שנרצח בידי בני עוולה. גלעד ז"ל הדריך בסניף בני עקיבא בבית אריה ואף לקח חלק בטקס הנחת אבן הפינה לסניף החדש לפני כשנה וחצי.

"מקום זה מוקם לזכרו של גיל-עד שלימד אותנו מסירות מה היא והדריך את ילדי המועצה בכל תנאי על מנת לחנך את הדור הצעיר לערכים ודרך ארץ", פתח ראש המועצה, אבי נעים את הטקס.

"הסניף הזה הוקם בסיוע אנשים טובים שתרמו מזמנם על מנת לאפשר קיומו של בית זה. פה על המרפסת הזו בתחילת הדרך עמד גלעד יחד איתי עת קבענו את אבן הפינה למבנה זה. כולי תקווה שנצטרך בקרוב להרחיב את המבנה הזה. הדרך לעשות זאת היא לבנות. לבנות מאות ואלפי בתים, לקלוט מאות משפחות צעירות ולגדל כאן דורות של נערים ונערות על הערכים שעליהם התחנך גיל-עד", הוסיף.

אופיר שאער, אביו של גיל-עד ז"ל, בירך על הקמת המבנה והודה למעורבים בהקמתו. עוד ציין אופיר את ההתרגשות שאחזה בגלעד לפני כל הדרכה בבית אריה. באירוע השתתפו חניכיו של גלעד ז"ל וניכר כי התרגשו מן המעמד.

(צילום: מור שעשוע)