חמישה טיפים למה (לא) ללכת לים

הימים הרותחים שלפנינו מזמינים ביקור במי הים (החמים). נתנאל לייפר יצא לבדוק מדוע (לא) ללכת לים בימי הקיץ החמים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 02/08/15 17:35 יז באב התשעה

חמישה טיפים למה (לא) ללכת לים
shutterstock, צילום: shutterstock

הימים הרותחים שלפנינו מזמינים ביקור במי הים (החמים). ההבדל בין ביקור תמים בים לבין ביקור מקצועי שאת תוצאותיו אפשר לחוש זמן רב תלוי בחשיבה נכונה ובטיפים נפלאים שאותם יש לקרוא בעיון רב ואף לרשום על פתק שמוצמד למקרר.

המבדיל בין קודש לחול

אין כמו חול כדי לשדרג את החוויה, תחושת החול החם והרך של חוף הים שמענג את כפות הרגליים הוא משהו שאפשר להמשיך גם כשאתם כבר אינכם נצלים בחוף עצמו. הייחודיות של החול היא היכולת המופלאה שלו להיכנס לכל פינה ולכל דבר שרק ראה את הים מרחוק ופשוט להגיע למקומות בהן הים עצמו ממש לא יכול להגיע.

אתם יכולים לשבת בסלון ביתכם הממוזג עם נעליים מלאות בחול ים חמים ורך ופשוט להרגיש בים... לצורך כך מומלץ להגיע לים עם נעליים גבוהות (לא מידי) הימנעו מסנדלים מלאי חורים שיותירו אתכם לאחר כמה פסיעות בלי שום נדוניה אותה תיקחו הביתה. הקפידו להניח את התיקים שהבאתם כשהם פתוחים וקרובים לחול, החול יעשה כבר את מלאכתו מאליו ותוכלו לחוות את הים גם לאורך זמן.

(צילום: ויקפדיה cc-by-sa)

כחום היום

במקום לשבת בבית לקפוא עם המזגן, ולריב כל הזמן עם בןבת הזוג אם לכבות אותו או לא קחו את עצמכם ואת הילדים לים ותוכלו ליהנות מבריזה (רותחת) בלי אפשרות כיבוי או שינוי טמפרטורה.

אם אתם רעבים תוכלו גם להניח ביצה רכה בחול הרותח ותוך חמש דקות תוכלו להתענג על ביצה צלויה. גם פה כמו בנושא החול תוכלו למשוך את החוויה אליכם הביתה הקפידו על שיזוף עמוק מידי כך תוכלו לחוש בחום ובצריבה כמה ימים לאחר החוויה (להארכת החוויה לא מומלץ להניח יוגורט או משחה אחרת על העור).

אין כמו ארטיק

אם אתם רוצים לפנק את הילדים בארטיק קפוא בימים חמים אלו אבל אתם רוצים להעניק להם חוויה שווה פי כמה, קנו להם את אותו הארטיק בים. ארטיק קרח לדוגמא עולה במכולת הקרובה לבתיכם כשקל וחצי אך על חוף היום הוא שווה פי כמה ונמכר בכ-6-7 ₪.

כלומר, אם כבר אתם קונים להם ארטיק קרח כדאי שזה יהיה בים... כנ"ל בקבוק מים מינרלים קטן בעשרה שקלים. לרוויה.

(צילום: shutterstock)

כיסא נוח

גם הטיפ הבא קשור לעלויות, במקום לשבת על הכורסא בבית בואו לחוף הים כחום היום והזמינו כיסא "נוח" במחיר נדיב ושערורייתי. אין כמו כיסא ששילמת על הזכות להניח עליו את משקלך. החום כבר אינו חשוב כאשר אתה כולך מתרווח על הכיסא היוקרתי ששום כורסא שבעולם לא תשווה לו.

פינת החיסכון

העצה הבאה שונה לחלוטין מקודמותיה, אחרי שמילאתם את כליכם בחול ים נעים וחמים וקניתם ארטיק במחיר של גוש זהב ונשרפתם עד לשד עצמותיכם על אחד מהכיסאות "הנוחים" הגיע הזמן לקצת חיסכון. במקום להתקלח בבית ולבזבז מים גשו אל המקלחון, כן כן זה עם המים הקרים והבוץ בתחתיתו ותחסכו את מי המקלחת שלכם. אם תרצו להמשיך לחוש את ריח הים הימנעו משמפו או סבון גוף.

חוויה נעימה