4 טיפים שיעזרו לכם לבחור צלם לחתונה

צילומים בשוק, תמונה עם הדודים ואולי אפילו מצלמת רחף, הליך בחירת צלם לחתונה היא פרוייקט לא קטן, שעשוי להשליך על הזכרונות שלכם בעוד עשור או שניים. מדור חדש מביא את ההמלצות של בעלי המקצוע בתחום החתונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/15 10:35 יג באב התשעה

4 טיפים שיעזרו לכם לבחור צלם לחתונה

מי אני: פוטוגני חיים בוכריס

תחילת הדרך:

התחלתי את דרכי בצילום עם קבלת המצלמה הראשונה. כשלמדתי בעטרת כוהנים למדתי ילדים מתמטיקה, בתמורה ללמודים נתן לי אביהם מצלמה. כבחור ישיבה צעיר, זה היה תחביב די יקר. ההתנסות היתה בפילים והיתה דרושה מקצועיות רבה להוציא תמונות טובות.

מתמטיקה וצילום הם 2 אהבות גדולות שלי. כיף לעסוק במקצוע שהוא גם תחביב.

התפקיד שלי בחתונה:

תפקידו המרכזי של צלם החתונה הוא כמובן לתעד באופן האמנותי והמקצועי ביותר את החתונה. באופן כזה שלא ירגישו אותי מתערב, מביים או עוצר את הזרימה הטבעית. מעבר לכך אנו בצוות מנהלים מתחת לפני השטח את ההתנהלות והזמנים כל זוג לפי הקצב שלו.

חשוב לנו מאד להתחבר לראש ולסגנון החתונה, חוש הומור ורוגע נחוצים לא פעם להרגיע סיטואציות מתוחות שעולות בין המשפחות. אחרי הכל זה יום מרגש מאד עבור כולם.

איך אני יודע שביצעתי את התפקיד שלי כמו שצריך:

אני יודע שבצעתי את עבודתי כמו שצריך כשבסוף הערב האמא ניגשת אלי ואומרת: "הייתם מדהימים! מקווה שיש גם תמונות יפות, כי לא הרגשנו אתכם בכלל". זה גם נחמד מאד לראות את תמונות הפרופיל בפיסבוק מתחלפות לתמונות שצילמתי.

(צילום: פוטוגני חיים בוכריס)

הדבר שאני הכי אוהב בחתונה:

לשמח חתן וכלה. לחוות את השמחה והאנרגיות החיוביות שבמעמד מרגש כזה. ואת האינטרקציה עם המשפחות. פגשתי במהלך השנים המון משפחות ואנשים מעניינים שלמדתי מהם המון.

טיפים למי שמחפש צלם:

1. קחו צלם שאתם מתחברים לאישיות ולראש שלו... הוא בעל המקצוע שמלווה אתכם לאורך כל יום החתונה

2. כדאי מאד להתארגן סמוך לאולם. כשהכל קרוב ניתן לתת מענה אם יש עכובים לחתן או לכלה. כשהכל נעשה ברוגע גם התמונות הרבה יותר מוצלחות.

3. כדאי להגיע עם 2-3 חברות לצילומי החוץ. ליהוק של מספר גדול של חברים גוזל תשומת לב מיותרת

4. הזמן המיטבי לצילומי המשפחות הוא לפני הרקדה ראשונה. האולם צריך 45 דק' להכניס את האורחים ולהוציא מנה. בזמן הזה כדאי להצטלם ביחד , ולעשות תמונה משפחתית. אל תשאירו אותה לסוף החתונה. כלם נראים פחות טוב, הילדים נרדמים והרקע של האולם כבר פחות מוצלח.

ועוד סיפור:

זכינו לצלם את חתונתם המרגשת של זיו ועדן. זוג מדהים עם סיפור מדהים שמזכיר לך שוב שאתה במקצוע הכי שמח שיכולת לבחור. זיו חייל קרבי שהתנדב בעמותת שמחה לילד ופגש שם את עדן, בחורה מרשימה. כסא הגלגלים לא היווה מכשול ובחתונתם לא נשארה עין יבשה.

(צילום: פוטוגני חיים בוכריס)

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן