מאמא דרלינג: מה שמאמא מאסט HAVE!

הכדור הכי יעיל על הפלנטה – יותר מדקסמול, יותר מאקמול – ה- fit-ball!

חדשות כיפה טלי עוז ארי 25/02/15 20:01 ו באדר התשעה

מאמא דרלינג: מה שמאמא מאסט HAVE!
shutterstock, צילום: shutterstock

המאמר באדיבות אתר משלך

אז אחרי שדיברנו על מה לא צריך לרכוש עבור העולל שלכם - הנה מה כן.

הכדור הכי יעיל על הפלנטה - יותר מדקסמול, יותר מאקמול - ה- fit-ball!

מדובר בכדור גומי ענק (נקרא גם כדור פיזיו/פילאטיס) שאמורים לבצע עליו מיני תרגילי הכנה ללידה וכן בזמן הצירים אמור להקל על התופת, ובגלל זה הוא מצוי גם בחדרי לידה. על כל זה סיפרו לי דווקא. אבל מה שלא סיפרו לי זה, ש:

א- שום דבר לא מקל על כאבי הצירים חוץ מאפידורל. ותאמינו לי, אני קפצתי כמה שעות טובות על הכדור האומלל (וכל אחד שהיתה קופצת עליו אשה במשקלי בחודש תשיעי היה אומלל, מיינד יו).

ב- השימוש הכי חשוב שלו התגלה רק אחרי הלידה:

הקטקט החליט שהוא נרדם אך ורק בידיים קופצות, כלומר: הוא עצמו ספון בידינו בביטחה, ואנחנו צריכים עכשיו לקפוץ! לקפוץ! כן, במרץ! בקצב! לקפוץ אמא! לקפצץ אבא! בקצב אחיד, ולא לחדול! כי אני אולי זעיר, אבל כל יכול! אלמלא הכדור (אשרי הכדור, שקפץ, שקפץ והציל, והציל נפשות) היינו נאלצים לעשות את זה בעמידה, רחמנא ליצלן! ואבוי לרגליים הדאובות, לברכיים הקורסות ולגב השחוח מעול השנים ויוקר המחיה.

לטורים הקודמים:

מאמא דרלינג חוסכת לך!

מאמא דרלינג: שינויים במצב הריח

מאמא דרלינג: הכנה? ללידה?!

בזכות הכדור שהגיע לביתנו בכלל בשביל הצירים, גילינו שאפשר לקפץ בישיבה!

וכך הפך הכדור לכדור-שינה יעיל מאין כמותו, שרק באמצעותו היה מוכן הקטקט לתפוס נמנום, ואילו אנו נושענו מהכאבים הפיזיולוגיים שפורטו מעלה.

מדובר, קוראים וקוראות יקרים וחטובות, בלא פחות ממוצר חובה בכל בית שעומד להיוולד בו תינוק. לגבי ה-FIT, או הפילאטיס, או הפיזיו - אין לי מושג כיוון שמעולם לא השתמשתי בכדור למטרות כושר, חיטוב, שיפור סיבולת לב ריאה ועוד כל מיני מרעין בישין. אני לא נמצאת פה על הפלנטה כדי לסבול מעבר לסבל הנשי גם ככה הועיד לי היקום, וכולנו יודעות שהסבל הזה רב דיו.

לסיכום: יש קונה עולמו בשעה אחת ויש קונה בעשרות שקלים בודדים כדור וזה משנה את כל עולמו.

משאבת חלב בעונג רב

למרות החלום הורוד (או התכלת) היפה שכבר שתי דקות אחרי הלידה- ובעודו קשור בחבל הטבור -הקטקט יזחל במעלה בטנך ישר למקור המזון החדש שלו ויגמע לרוויה, לא הכל הולך ככה. בתוכנית לידה שלי (ע"ע) היה כתוב משהו על שיטת הקנגורו, אבל איזה קנגורו ואיזה נעליים, בקושי הספיק לקפוץ מהכיס וכבר לקחו אותו לפגיית הגיהינום.

מודה אני לא-ל היקר שנתן לי שכל לרכוש מבעוד מועד משאבת הנקה. כי מסתבר שכל ענייני החלב אם הללו יכולים להסתבך ממש תוך שעות או ימים ספורים, והנה את צריכה לשאוב, שזה צורך גופני דחוף ולא בר-עיכוב, ולכי עכשיו תשלחי את בעלך שבקושי מצליח ביומיום להבחין בין קישוא למלפפון (שלא לדבר על זוקיני) לבחור לך משאבה מתוך שלל הסוגים הקיימים: ידנית? חשמלית? דו צדדית? חד צדדית? ושל איזה מותג?

אני עצמי חפרתי חודשים בנושא ויש לי מסקנות לרוב, אבל תכל'ס לא חשוב מה תקני - העיקר שתהיה לך אחת זמינה בהישג יד וקומפקטית. אני יודעת שיש עמותות וגמ"חים וזה אבל שם משאילים מכונות כבדות ומסורבלות שלא יכולות לנדוד איתך בתיק, ואפקט הנדידה פה חשוב כי את לא יודעת איפה תצטרכי פתאום לבצע את זממך בעצמך.

תיק-תק, תיק-תק, דופק שעון בן חייל

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. בכולם, מלבד בתיק-תקים, שהם יציר השטן, ואין הורה שיערער על קביעה חד משמעית זו.
אני סמוכה ובטוחה שמי שהמציא את התיק-תקים בבגדי התינוקות היה אדם ערירי ומריר, נטול ילדים בוודאות, שמעולם, אבל מעולם! לא הלביש תינוק. אחרת אין להסביר את הפשע נגד ההורות הזה.

מדוע שבבגד קטן אחד שאורכו מס' סנטימטרים יהיו כשבעים תיק-תקים בממוצע? מה הסיכוי לא לטעות בחיבורם של תיק-תקי השטן? תמיד איכשהו בסוף התיקתוק יתגלה התיק (או התק? איזה חלק הוא התיק ואיזה התק? הזכר או הנקבה?) כשהוא בודד וללא בן זוגו, ואז תפרמי הכל ותתחילי שוב לתקתק.
סיזיפוס לא היה מגדיר זאת טוב יותר. שלא לדבר על הזמן הרב שאורך לבצע את פעילות התיקתוק, ואת חוסר הסבלנות המופגן שמביע הקטקט המולבש תוך כדי הניסיון לתקתקו.

מה הסיבה לנפוצותם של התיק-תקים בבגדי התינוקות, תשאלו ודאי.

הו, התשובה פשוטה:

כפרת עוונות. באמת שלא מצאתי סיבה אחרת.

אותו ממציא תיק-תקים ערירי ומעורער היה כנראה גם מטורף דתי שהחליט שהוא-הוא יסייע בזירוז הבאת המשיח וזאת על ידי כפרת עוונותיהם של ישראל! שכן אין לך עינוי מתסכל מן התיק-תקים. וכך אנו מתקתקים ושותקים. שותקים ומתקתקים.

אבל לא עוד גבירותיי ורבותיי! לא עוד! בידינו הדבר לשנות את הגזירה.

אימרו לא לתיק-תקים, אימרו כן גדול לריצ'רץ'! מהיום קונים רק אוברולים בעלי רוכסן! פתרון קל פשוט ונוח.

כשקניתי את בגדי התינוקות לפני שהיה לי קטקט לא היה מי שיזהירני, לא היה מי שיעצור אותי מליפול. ואני נפלתי חזק בתקתקת.
אבל כעת אני כאן בשבילכם, כדי להאיר ולהקל, לתמוך ולהשמין, ואני עומדת יפה בכל מטלותי! (בעיקר באחרונה). חברים, רצ'רצ'ו את העולל שלכם! זה פשוט מקל על החיים ברמה שאין לתאר. אמת שקשים הם להשגה הבגדים עם הרוכסנים אבל זה פשוט שווה את זה. אז כשאתם מצטיידים בביגוד עוללים, חפשו את הריצ'רץ'. ראיתם פריט עמוס תיקתקים? פשוט אל תקנו אותו. זה לא שווה את העצבים שלכם.

זמן פנוי, בייביסיטר סופר אחראית ואוהבת (ובחינם), מקום עבודה שמאריך על חשבונו את חופשת הלידה מאסט HAVE אבל בינתיים דונט HAVE…

מוזמנות להוסיף בתגובות את החלומות שלכן..

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן