ביש"ע תיהנו שבעת ימים

מועצת יש"ע הפיקה מוסף תיירותי מיוחד לטיולים ואירועים בחול המועד סוכות ברחבי יהודה ושומרון, בו ניתן למצוא מגוון אתרים ואירועים מתאימים לכל המשפחה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/09/13 11:21 יד בתשרי התשעד

ביש"ע תיהנו שבעת ימים

התנופה הגדולה בפיתוח התיירות ביש"ע הביאה אתה בשנים האחרונות מאות אלפי מבקרים מידי שנה לאתרים לאורך ההר והבקעה מיער יתיר וסוסיא בדרום הר חברון ועד עמק דותן ויער ריחן שבצפון השומרון. גם השנה בחול המועד סוכות יהיו פתוחים כל אתרי המורשת, נוף, ארכיאולוגיה, טבע, מעיינות יחד עם עשרות אירועים טיולים והופעות.

במוסף הטיולים החדש שהפיקו במועצת יש"ע, ניתן למצוא מגוון אתרים ואירועים מתאימים לכל המשפחה ונמצאים בקרבה של חצי שעה נסיעה ממרכזי האוכלוסייה בארץ - מבאר שבע בדרום, דרך גוש דן והשרון ועד לעפולה בצפון. בסוכות כל עם ישראל יכול להינות מחוויה זמינה ואיכותית.

במוסף פרטים על טיולים, חוויות חקלאיות, מרכזי המבקרים אתרים וכן טלפונים ותחנות מידע שיהיו פתוחים לטובת המטיילים הרבים.

אבי רואה יו"ר מועצת יש"ע קורא לכל תושבי ישראל לצאת לטייל ולבוא ליהודה ושומרון. לדבריו, "עמותות התיירות יחד עם הרשויות ומשרד התיירות הכינו בחול המועד סוכות פסיפס של אירועים ואתרים זמינים נגישים ומלאים בחוויות לכל המשפחה“.

”ביהודה שומרון נמצאים אתרי תנ"ך רבים המספרים את הסיפור של כל יהודי, ואני קורא לכל תושב במדינת ישראל לבוא לבקר ביהודה ושומרון ולמצוא את החוויה המתאימה לו ומשפחתו, באתרי המורשת, בארכיאולוגיה במעיינות ובמופעים. אנו ערוכים לקלוט את מאות אלפי המבקרים שיבואו ליש"ע להינות שבעת ימים, בואו בשמחה“, ציין רואה.