שאלה
בס"ד
שלום רב
שמה של בתי ** נולדה ב *- בתמוז תש"ן
עדין אין זוגיות .
האם צריך להוסיף לה שם נוסף ?
תודה רבה
תשובה
שלום
אפשר להוסיף את השם רעיה. אך חשוב מכך להתפלל על העניין.
בהצלחה
בס"ד
שלום רב
שמה של בתי ** נולדה ב *- בתמוז תש"ן
עדין אין זוגיות .
האם צריך להוסיף לה שם נוסף ?
תודה רבה
שלום
אפשר להוסיף את השם רעיה. אך חשוב מכך להתפלל על העניין.
בהצלחה
כתבות נוספות