שאלה
שלום,
אני חוגגת בע"ה לבתי בת מצווה.
בלי לשים לב התאריך של החגיגה שנקבע הוא יום הפטירה של סבתא שלי.
אמא של אבא שלי, הסבא של ילדת הבת מצווה.
ראוי לציין כי הסבתא נפטרה לפני 18 שנה,
האם חל איסור לחגוג באותו היום?
האם אבא שלי (שזה יום האזכרה של אמא שלו) יכול להשתתף בחגיגה?
תודה מראש,
יפעת
תשובה
בס"ד
שלום רב,
לכם מותר לחגוג.
אבא שלך, שזה יום השנה שלו על אמו, ראוי שלא ישתתף.
עייני פרטים נוספים בתשובה
http://din.org.il/2013/02/06/השתתפות-בחתונה-ביום-יארצייט/