שאלה
שבוע טוב. קנינו 4-5 ארטישוקים ורק אחרי שבישלנו אותם, עלה על דעתנו שאולי יש בעיה עם חרקים (פעם ראשונה שבישלנו ארטישוק). עכשיו ראינו באתר שאי אפשר לנקות ארטישוק מבושל. האם לזרוק אותם או שאולי בדיעבד יש דרך לנקות ולאכול?
תודה ושבוע טוב.
תשובה
את התחתית אפשר לאכול ואולי גם את העלים במצבים מיוחדים. את הלב אין אפשרות לנקות עיין עוד ב
http://www.hamachon.co.il/web/valueBig.asp?codeClient=1738