שאלה
שלום כבוד הרב , אימי נמצאת באבל על אחותה, סיימה היום את השבעה האם במהלך ה30 מותר לה להגיע אל ביתי על מנת לעזור לי לטפל ביילדי ?
אודה לתשובתך
תשובה
שלום לך
מותר ואף מצווה.
בימים אלו ראוי להרבות במצוות וקודם לכל עזרה לבני המשפחה, בתוכם הבת, לטיפול בנכדים.
מהשמים תנוחמו
דוד לוי
098987548