שאל את הרב

דיני אבלות

חדשות כיפה הרב דוד לוי 11/12/16 10:31 יא בכסלו התשעז

שאלה

שלום כבוד הרב , אימי נמצאת באבל על אחותה, סיימה היום את השבעה האם במהלך ה30 מותר לה להגיע אל ביתי על מנת לעזור לי לטפל ביילדי ?

אודה לתשובתך

תשובה

שלום לך

מותר ואף מצווה.
בימים אלו ראוי להרבות במצוות וקודם לכל עזרה לבני המשפחה, בתוכם הבת, לטיפול בנכדים.

מהשמים תנוחמו
דוד לוי
098987548

כתבות נוספות