שאלה
אם אני רוצה להרתיח כרובית ולטחון אותה לפירורים דקים, האם עליי להשתמש בכרובית נקיה מחרקים או שאפשר בכרובית רגילה?
תודה רבה!
תשובה
עיין
https://drive.google.com/file/d/0BxK73QIhSEPoNWFvVVhRcWpYZ1huNWZpa25yWHA5X3FZS3BJ/view
בעמוד 62
אם אני רוצה להרתיח כרובית ולטחון אותה לפירורים דקים, האם עליי להשתמש בכרובית נקיה מחרקים או שאפשר בכרובית רגילה?
תודה רבה!
עיין
https://drive.google.com/file/d/0BxK73QIhSEPoNWFvVVhRcWpYZ1huNWZpa25yWHA5X3FZS3BJ/view
בעמוד 62
כתבות נוספות