שאל את הרב

שם לבן הראשון

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 14/11/16 11:07 יג בחשון התשעז

שאלה

שלום כבוד הרב,

אישתי צריכה ללדת בע"ה בימים הקרובים את הבננו הבכור.

אנחנו מתלבטים בבחירת אחד מהשמות הבאים: הראל,נבו או נועם.

נשמח לשמוע את חוות דעתך לגבי שמות אלו מבחינת ההלכה ובכלל (שם עם משמעות חיובית/שלילית)? ומהי המלצתך?

בברכה,אסף

תשובה

בס"ד

שלום וברכת ד'

השם צריך לבטא את מה שההורים מרגישים בשעת הלידה והופעת הנשמה החדשה בעולם, כיצד הם רואים את שליחותו של הרך הנולד. ועל כן משתדלים לחכות לשעת הלידה, שזו שעה חשובה ומעוררת השראה לכיוון גדילתו של הרך. על כן השתדלו להתמקד בשאלה זו, ומצאו את התשובה לאחר הולדת הרך.
יהי רצון שהלידה תעבור בשלום ובשמחה

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות