שאלה
בס"ד
שלום וברכה.
אני מטייל הרבה. ורציתי לדעת בקשר לעלי תה וכו' שקוטפים במהלך הטיול מה צריך לבדוק ולנקות כדי להכין מהם תה? והאם יש הבדל למשל בין נענע לבין זוטא שזה בעיקר מקלות?
ויש עוד צמח שנקרא "עוג הבורסקאים" שמכינים ממנו משקה קר, אם הרב מכיר את הצמח אשמח לדעת איך אפשר לנקותו.
תודה רבה!
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
יישר כח שאתה מטייל בארצנו הקדושה
אמנם כל ירק או תבלין יש לבדוק אחרת, ומכיוון שאתה בטיול עדיף לקנות שקיות של משי (הרשת צפופה מאד, יש להם חוט בקצה) להכניס את העלים לתה כשהו קשור היטב ולהנות מתה טוב.
קום התהלך בארץ
חג שמח
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ