שאל את הרב

חוסר מזל

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 15/10/16 22:12 יג בתשרי התשעז

שאלה

מה לעשות שמרגישים חסרי מזל ? אני ממש מרגישה כאילו המזל לא איתי ! תמיד הולך לי בצורה גרועה או לא טובה מה אפשר לעשות ואיך יוצאים מזה ?

תשובה

בס"ד
שלום רב,

את חייבת לבחון את ההרגשה הזאת במציאות. יש לבדוק דברים בצורה מדויקת: רק כך נדע אם זו הרגשה שמבוססת על המציאות או סתם הרגשה סובייקטיבית.
עליך לנהל רישום של משימות ואירועים משמעותיים במשך חודש ולציין מה בדיוק הולך לך בצורה גרועה.
צייני כל פעם שקורה לך משהו שאת מרגישה בו את חוסר המזל.
רשמי למה ציפית, מה קרה בפועל? מי או מה גרם לחוסר המזל.
מתוך כך תוכלי לזהות מה בדיוק עליך לשנות כדי שהמציאות תהיה יותר טובה לך.
כאשר תגיעי לתמונה ברורה - אפשר שיהיה כדאי לך לפנות לאיש מקצוע שיתמוך בך לעשות את השינוי:
אימון - ייעוץ - פסיכולוגית - עובדת סוציאלית קלינית וכד'
בהצלחה!

כתבות נוספות