שאלה
שלום! קרה מקרה שרציתי להתייעץ עם רופאה מבלי שקבעתי תור, דיברתי עם המזכירה והיא העבירה לי את הרופאה בשיחת טלפון למרות העומס במרפאה.. דיברנו כשתי דקות, האם עלי לבקש סליחה מכל אותם האנשים שקבעו תור והמתינו במרפאה?
השאלה לא הייתה כמובן של חיים ומוות אבל כן עזרה לי..
תודה רבה!
תשובה
שלום וברכה,
כל זמן שדיברת אמת עם המזכירה - אין כלל בעיה, זוהי החלטה של העובדת להעביר שיחות לרופאה.
אם היה מדובר בשקרים, יש לקבל להבא להקפיד על דברי האמת.
ברכה והצלחה
יוגב כהן
הר ברכה