שאל את הרב

ברכותf

חדשות כיפה הרב אבנר בן יוסף 09/10/16 16:31 ז בתשרי התשעז

שאלה

כבוד הרב..ביום רגיל במידה ולא עשיתי נטילת ידיים וברכת המוציא על הלחם אלא ברכתי מזונות, זה בסדר לברך אחרי זה ברכת מזון שלמה? מה עושים שאדע להבא..תודה וסליחה

תשובה


שלום וברכה,
למרות שטעית בברכה הראשונה וברכת על לחם בורא מיני מזונות,
עלייך לברך ברכת המזון בסוף הסעודה. כי ברכה ראשונה היא
מצווה בפני עצמה וברכה אחרונה היא מצווה בפני עצמה.

ברכה והצלחה

כתבות נוספות