שאלה
שלום כבוד הרב.
אני בחור חרדי בן 35 רווק וכהן.
אין לי בעיה מיוחדת אני לא מכוער יש לי ראש טוב ואופי נח.
במשך השנים האחרונות עשיתי מאמצים אדירים להתחתן
לאחרונה עזבתי את העבודה בשביל שאוכל להקדיש את מלא הזמן לפגישות ונסיעות. אני מוכן לנסוע לכל חור בעולם ולעשות כל מאמץ בשביל להתחתן.
לצערי נראה שהבחורות היחידות שנשארו בעלות פרופיל שמענין אותי הן גרושות גיורות אבא גוי וכ"ו. אני מקבל הצעות כאלה שוב ושוב. לצערי אני לא יכול להתחתן איתן.
אני לא בררן מיוחד אבל נראה שבחורות נאות (בעיני) בעלות מזג נח וללא בעיות מיוחדות כולן תפוסות.
למרות זאת נפגשתי במשך שנים עשרות רבות של פגישות עם בחורות בעלות פרופיל שלא מתאים לי ושאין לי איתן דבר רק בשביל הסיכוי שאולי אמצא את האחת.
קשה לי מאוד להמשיך לחיות את חיי בבדידות איומה
ובריקנות ללא סוף
אני אדם חברותי והבדידות קשה עלי מאוד.
כאמור אני בן 35 ומעולם לא היתה לי מערכת יחסים מלבד פגישות בודדות. זה לא נורמאלי.
כאמור אני לא מעוניין להמשיך לחיות בבדידות או לחילופין להתחתן עם אישה שאין לי דבר איתה.
גם אני ראוי לטיפה של אושר בחיים.
הזמן עובר וחיי עוברים איתו בצער וללא תכלית.
לאחרונה החלטתי לעשות שינוי משמעותי בחיי על מנת להתחתן ולזכות בזוגיות. אני חושב להסיר מעלי את הגורמים המעקבים על-מנת שגם אני יזכה בזוגיות ובמשפחה.
אני חושב ברצינות להפסיק בהדרגה לנהל אורח חיים דתי בכדי למצא בת זוג גם גויה אם אמצא באה בחשבון.
זה נשמע איום. אני יודע. קשה אפילו לכתוב את זה
אני אדם שמקפיד על מהדרין וכ"ו. אבל אני לא יכול להמשיך כך יותר
כל יום שעובר הוא בשבילי סבל בל יתואר.
אני יודע שאין לך פתרון קסם בשבילי.
רק רוצה להיות בטוח שניסיתי כל פתרון ראלי, מעין סגירת קצוות.
אשמח לשמוע ממך.
תודה.
(בבקשה אל תנזוף בי על יראת שמיים וכ"ו זה יהיה ממש מיותר)
תשובה
בס"ד
שלום רב,
דווקא יש לי פתרון קסם בשבילך שלפי דבריך כאן, עדיין לא ניסית אותו.
אני ממליץ לך ללכת לטיפול רגשי אצל פסיכולוג - כך תזהה מה מקשה עליך לבסס זוגיות קבועה ויהי לך מישהו שילווה וידריך אותך בזמן הפגישות כדי שהפגישות יצליחו.
יש פסיכולוגים שבאים מתוך הציבור הדתי, הם יודעים ומכירים את הקשיים של הצעיר הדתי ומסוגלים להעניק לו תמיכה והכוונה מדויקת.
עיין באתר
http://makom-m.cet.ac.il/pages/item.asp?s=2