שאל את הרב

פגם הברית

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 11/09/16 17:15 ח באלול התשעו

שאלה

אני שמרתי את הברית כמעט ששה חודשים ונפלתי עוד פעם האם יש על זה תשובה?

תשובה

בס"ד
שלום רב,

יש לך שפע של זכויות על השישה חודשים שלא נפלת.
תתחזק לשוב לעצמך, הפעם בעז"ה תחזיק מעמד יותר זמן.
גם אם תיפול (אחרי עשרה חודשים או אפילו אחרי חודש) לא תתן ליצר הרע לייאש אותך, כך הוא יביא אותך ליפול יום יום חס וחלילה.
אתה כבר מכיר את גודל הגבורה שלך ויודע שיש לך הכוח להלחם נגד היצר שישה חודשים = חצי שנה, המון זמן. אתה תמשיך לעבוד ולהתחזק עד שתשתחרר לגמרי משליטתו של היצר, ואם נפלת - קמת, והמשכת בדרכך עד הניצחון.

בהצלחה!

כתבות נוספות