שאלה
בס"ד שלום אני שותה כדור (לבליעה) בשם "קונצרטה".
הכדור הזה הוא בעצם כמו רטלין. הבעיה היא שאני שותה אותו כל יום, גם בחופשות בית ספר, גם בחגים ובכל ימי השבוע.
וביום הכיפורים הזה (הקרוב) אני בן 13 כמעט 14, תאריך הלידה הלועזי שלי הוא 27.10.2002. השאלה שלי איך אני יכול לשתות אותו ואם אני יכול לשתות אותו בכלל (אני חייב לשתות אותו עם מים ולאכול לפני שבולעים.)
תשובה
בס"ד
שלום רב,
הבעיה היא לא הכדור אלא האוכל שצריך לאכול כשלוקחים את הכדור.
צריך להתייעץ עם הרופא המטפל ולשאול מה גודל הסכנה אם יום אחד לא תקח את הכדור.
אני מאמין שהרופא יאשר לך לוותר יום אחד על הכדור.