שאלה
שלום כבוד הרב,
אני ממש בתחילת ההריון ב"ה שבוע חמישי.
אני מרגישה טוב.
האם אני צריכה לצום בתשעה באב?
תשובה
שלום וברכה
ראשית, שיהיה רעיון משמח ובריא.
משאלתך עולה כי אכן אין שום סיבה שלא לצום, ולהיות שותף בזכרון החורבן ובאבלות.
כל טוב
שלום כבוד הרב,
אני ממש בתחילת ההריון ב"ה שבוע חמישי.
אני מרגישה טוב.
האם אני צריכה לצום בתשעה באב?
שלום וברכה
ראשית, שיהיה רעיון משמח ובריא.
משאלתך עולה כי אכן אין שום סיבה שלא לצום, ולהיות שותף בזכרון החורבן ובאבלות.
כל טוב
כתבות נוספות