שאלה
היי , אני פרודה מגבר שהייתי איתו שנה אני בת 32 כיום והוא 25 במהלך הקשר שלנו היו לנו מלא מכשולים , ההורים שלו לא רצו לקבל אותי בגלל הגיל שלי לטענתם אני צריכה להיות נשואה ועם ילדים מה שהם רבו איתו על בסיס יומי .
נפרדנו פעם אחת לפני 4 חודשים על הנןשא הזה ועל חוסר המוכנות שלו לזוגיות כזו , אחרי חודש הוא חזר והיינו עוד 4 חודשיים שהפעם נפרדנו שוב על התירוצים שקשה לו להכיל את הריבים עם ההורים וגם הרצון שלו לטוס לחו"ל לבד כמו שחלם מגיל 15
אני פשוט מנסה להבין למה עם הכל טוב ויש אהבה וחברות וכבוד יש מלא מכשולים שלא קשורים לא אלי ולא אליו . למה אנחנו מרגישים כזה כאב בנפרד וכזו אהבה ביחד ועדיין משהו תוקע את הקשר כל פעם מחדש , זה עניין של התאמה זוגית? סתם רוע שלא ההורים, למה זה תקוע
תשובה
בס"ד
שלום רב,
הכל תלוי בכם! בשניכם!
בבעיות מסובכות צריך עזרה.
בכל תחום יש מומחים שעוזרים לנו - כשחולים הולכים לרופא, בבעיה משפטית הולכים לעו"ד... בכל נושא חשוב יש יועץ מקצועי שמסייע לנו להתקדם.
כך גם בזוגיות: אתם צריכים יעוץ זוגי.
שווה להשקיע בכך הרבה זמן והרבה כסף.
ביעוץ טוב, תגיעו להכיר את הקשיים שלכם. ממילא תגיעו גם ללמוד איך להתמודד עם הקשיים ואיך לסלק אותם.
אם בעלך לא יסכים לבוא לייעוץ זוגי אל תוותרי. תגידי לו שאת הולכת בינתיים לבד - ושם תתייעצי כיצד להביא את בעלך. היועצת תדריך אותך בדבר.
בהצלחה!