שאלה
שלום,
לפניי כשבועיים אובחנתי כחולת במחלת הקרוהן.
התחלתי ליטול תרופות באופן קבוע.
1. האם אפשר לצום ? (שאלתי את הרופא אך הוא טרם ענה)
2. האם אפשר לקחת את התרופות ביום הצום? (לקיחת התרופה מחייבת שתיית כוס מים)
תשובה
שלום וברכה
גם בשל העובדה שהשנה זהו צום נדחה - אפשר לעשות כל דבר שהרופא ימליץ לעשות.
כל טוב